בנק לאומי יכפיל השקעתו במדיה החברתית
בכוונת הבנק להשקיע בשנה הבאה 12.5 מיליון שקל - 25% מתקציב הפרסום השנתי שלו, בתחום זה. הבנק ישיק פרויקט חדש בשיתוף YouTube בתחום קשרי הקהילה
בנק לאומי יכפיל בשנה הבאה את נפח הפעילות שלו בתחום המדיה החברתית, כך הודיע הבנק במסיבת עיתונאים שהתקיימה בסוף השבוע. הבנק ישקיע כ-12.5 מיליון שקל, גידול של 100% בהשוואה לשנת 2010. מדובר ביותר מ- 25% מתקציב הפרסום השנתי של הבנק.
הפועלים ישיק עולם תוכן לסטודנטים בפייסבוק
הבנק הודיע עוד כי יחל בשיתוף פעולה ייחודי עם YouTube במסגרתו יתחרו עמותות שונות על תרומות בסך כולל של מיליון שקל שיקצה הבנק. העמותות ידרשו להעלות סרטונים שיהוו מעין כרטיס ביקור לעמותה. לאחר מכן תיערך תחרות בין העמותות, כשהציבור יוזמן להצביע עבור הסרטונים וכרטיסי הביקור על פי השקפתו.
סך התרומות השנתי שחילק הבנק, על פי הדוחות הכספיים לשנת 2009, עמד על על 28.5 מיליון שקל, כך שהסכום המוקצה לפעילות החדשה מהווה כ-3.5% מסך תקציב התרומות.
לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, מודל זה הינו חדשני בעולם, "הוא בוצע עד עתה על ידי מספר מצומצם של גופים עסקיים מובילים, ביניהם ענק הבנקאות JP Morgan Chase. לאומי הוא הארגון הראשון המאמץ את המודל בישראל, כחלק מהפעילות הקהילתית שלו".
בבנק מסבירים כי מעבר לתרומה הכספית, ייהנו העמותות הזוכות גם מתמיכה של תכנית Google Grants, במסגרתה יוזמנו נציגי העמותות לימי-עיון והכוונה בנושא שימוש באינטרנט כמנוף לקידום המגזר השלישי באמצעות כלי google.
לדברי יסעור, מאז תחילת פעילות לאומי דיגיטל הצטרפו למעלה מ-12 אלף חברים בפייסבוק, יותר מ-2,000 עוקבים בטוויטר ונרשמו כ-100 אלף ביקורים בלאומי בלוג.