שתף קטע נבחר

 

3 כספומטים סרבו להוציא כסף, אך החשבון חויב

לקוח ניסה למשוך כסף ב-3 כספומטים שונים, בכולם הופיעה הודעה כי ההוראה אינה ניתנת לביצוע והכסף לא יצא. אולם מאוחר יותר בחשבון הבנק הוא גילה 3 חיובים עבור משיכה מחשבונו בסך 900 שקל. הבנק: "מדובר בתקלה נקודתית"

הכסף לא יצא, אבל החשבון חויב. צ', לקוח של בנק דיסקונט, ניסה למשוך בסוף השבוע האחרון סכום של 300 שקל במכשיר אוטומטי למשיכת מזומנים של סניף בנק לאומי בתל אביב, אולם באמצע התהליך, לאחר שכבר הקליד את גובה הסכום אותו הוא מבקש למשוך, הופיעה הודעה המבשרת כי הפעולה אינה ניתנת לביצוע.

 

צ' שהיה זקוק למזומנים, המשיך לכספומט הבא שנקרא בדרכו, הפעם בסניף בנק הפועלים, וניסה את מזלו בשנית. גם במקרה זה, לאחר שהקליד את הסכום המבוקש, הופיעה הודעה האומרת כי הפעולה אינה ניתנת לביצוע.

 

צ' שמנהל את חשבון הבנק שלו כיאות ולא קיימת כל הגבלה על חשבונו, ניסה את מזלו פעם נוספת בסניף אחר ושוב קיבל את אותה הודעה. בלית ברירה הוא שב על עקבותיו ללא השטרות המיוחלים.

 

זמן מה אחר כך, כששב לביתו, ניסה לבדוק באמצעות האינטרנט, מה מתרחש בחשבון הבנק שלו. אולם אז הופתע לגלות כי מחשבונו נמשכו 900 שקל בשלושה כספומטים שונים, זאת כאמור מבלי שקיבל שקל אחד.

 

"פניתי לשירות הלקוחות הטלפוני של הבנק ושם אמרו לי שהייתה תקלה כללית במערכת והחשבון שלי יזוכה בתחילת השבוע. הם גם אמרו לי כי עלי לוודא שאכן הזיכוי נקלט בחשבון. בינתיים בחשבון שלי חסרים 900 שקל מיום שישי".

 

בבנק דיסקונט טוענים כי המידע שנמסר ללקוח התייחס ספציפית למה שאירע בחשבונו וכי מדובר בתקלה נקודתית. "בספרי הבנק חשבונו חויב וזוכה באותו יום וללקוח לא נגרם כל נזק".

 

יש לציין כי פעולת הבנק נעשתה רק לאחר מספר ימים, בעקבות פניית הלקוח. באפשרות הבנק לרשום בחשבון כי ההחזר בוצע באותו יום וזאת למרות שהכסף הוחזר מאוחר יותר.

 

המידע הראשוני הגיע באמצעות המייל האדום


פורסם לראשונה 15/11/2010 15:36
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים