שתף קטע נבחר

 

בחורה כארז. המהפכה היפה של שר התיירות

איך משווקים את ישראל בעולם? באמצעות היופי הישראלי, כמובן. גל ארז, מלכת החן, הצטלמה בירושלים, לקמפיין תיירות שעתיד להגדיל את הכנסות המדינה ולייצר מקומות עבודה. בראיון ללאשה מספר שר התיירות על הקמפיין הטלוויזיוני שעולה בערוץ האופנה FTV ועל לוח השנה שמלכת החן מופיעה בראשו

מכירים את זה שבטלוויזיה מראים לנו דוגמנית יפה בלוקיישן אקזוטי, שמיד עושה לנו חשק לטייל אליו? זה בדיוק מה שמשרד התיירות רוצה לעשות עם אתרים נבחרים במדינת ישראל ודוגמניות יפות. גל ארז מלכת החן שלנו, השתתפה בפרויקט הפוטוגני והחשוב הזה – אז כמובן שהתעניינו עוד:

 

לסטס מיסז'ניקוב שר התיירות, נמאס שתיירים לא מגיעים לישראל. אז בשנתיים האחרונות, מאז שנכנס לתפקידו, הוא בשקט בשקט עושה מהפכה. בשבוע שעבר נשבר השיא שנקבע ב-2008 עם כניסת התייר השלושה מיליון ואחד, ונראה כי המהלך הבא שתכנן כנראה ישבור עוד שיאים רבים. המטרה: שיווקה של מדינת ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירים מחו"ל. האמצעי: דוגמניות יפות על רקע אתרים בעלי משמעות היסטורית, תרבותית ודתית.


מוזיאון ישראל


גשר סינמטק ירושלים


ארמון הנציב

 

• אדוני שר התיירות, מה אתה מתכנן לנו?

"לאחר שבשנתיים האחרונות הצלחנו להגדיל את תקציב השיווק של משרד התיירות (מ-120 מיליון שקל בשנה ל-270 מיליון), יש למשרד יותר כסף להשקיע בקמפיינים שיווקיים, סמינרים מקצועיים, ירידים ואירוח של מובילי דעת קהל מהעולם. אחד מהקמפיינים הנוכחיים הוא שיווקה של ישראל בקליפ אופנתי שישודר בערוץ האופנה ברחבי העולם".

 

• למה הקמפיין הזה עולה דווקא בערוץ האופנה הבינלאומי FTV?

"ערוץ האופנה משדר ל-195 מדינות, שהם 875 מיליון צופים ברחבי העולם. קהל הצופים הוא אוכלוסיה שצורכת תרבות פנאי ולכן היה חשוב לנו שהאנשים האלה יכירו את ישראל. מדובר בקהל (גילאי עשרה עד חמישים), המתעניין בטרנדים ומחפש גם מקומות לנופש. מה שאנחנו עושים זה גיבוש מוצרים ייעודיים כדי לגרום לאנשים האלה להגיע לכאן. חוץ מאילת וים המלח המוכרים ברוב העולם, אנחנו מציעים גם חבילות תיירות של יין, גורמה ואפילו צפרות. ידעת שישראל היא במקום השני אחרי קוסטה ריקה בכמות הציפורים הנודדות שעוברות דרכה?".

 

• ספר לנו על הקמפיין.

"מדובר בקמפיין המכיל שלושה מוצרים: סרטון פרסומת של אתרים נבחרים בארץ שיוקרן בערוץ האופנה, סרטוני מייקינג אוף שישולבו בלוח השידורים של הערוץ ולוח שנה שצולם על רקע 12 אתרים נבחרים – שיופץ בכל העולם ושגל ארז כנראה תהיה על השער שלו. זהו מהלך חדשני פורץ דרך שמדגיש את האתרים ההיסטוריים כיעדים אטרקטיביים בשפה של ערוץ האופנה. ההתמקדות היא באתרים – שהם הכוכבים הראשיים, והדוגמניות הן בעצם תפאורה הבאה לייפות אותם אפילו יותר. הסרטון ישודר בפריים טיים של הערוץ הוותיק (למעלה מ-13 שנים) במשך חמישה חודשים, והמטרה שלנו היא לא רק לגרום לתדמית חיובית על ישראל, אלא ממש להביא לאנשים לכאן".


שוק מחנה יהודה 


שדרות ממילא 


טיילת ארמון הנציב 


על רקע היכל הספר שבמוזיאון ישראל


טיילת ארמון הנציב


טיילת ארמון הנציב (צילומים: אופיר הראל)

 

- גל ארז, מה את אומרת על הפרויקט?

"מדהים! אני מאוד שמחה שלקחתי חלק בדבר החשוב הזה. מעבר לעובדה שזו חשיפה מאוד גדולה בשבילי, כשעושים משהו למען המדינה זו הרגשה אחרת לגמרי. זה כיף לעשות מדי פעם צילומים שהם מעבר לאופנה ושיש להם ערך מוסף. וגם אני הרווחתי – במסגרת הצילומים ביקרתי במקומות שאף פעם לא הייתי בהם, למרות שאני גרה בישוב ליד ירושלים".

 

המועמדות לתחרות מלכת היופי 2011 תומכת באחד משבעת פלאי עולם

 


 

 


פורסם לראשונה 07/12/2010 00:27

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עושה שופינג בשוק מחנה יהודה
צילום: אופיר הראל
אוכלת תפוח במוזיאון ישראל
צילום: אופיר הראל
נלחמת ברוח על גשר סינמטק ירושלים
צילום: אופיר הראל
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב. מאמין בגל
צילום: דפנה טל
לאשה בפייסבוק
מומלצים