פיצ'ר חדש בג'ימייל: פרסומות מעצבנות
ג'ימייל כבר לא מציגה רק "פרסומות טקסט וקישורים רלוונטיים" כפי שהבטיחה, אלא התחילה לשים, כניסוי, באנרים צבעוניים
<< אופס: תקלה במעבדים של אינטל
"יש לנו פרסומות, אבל רק מהסוג הטוב", מבטיחים בג'ימייל, "לעולם לא תראה פרסומות קופצות או כרזות לא ממוקדות. במקום זאת, אנו מציגים פרסומות טקסט וקישורים רלוונטיים שעשויים להועיל לך ולעניין אותך"- זוהי סיבה מספר שמונה מתוך עשר, לפי גוגל, להשתמש בשירות המייל שלה.
- ynet בפייסבוק
הפרסומות מאפשר לגוגל להרוויח, ובתמורה לתת לנו שירות חינמי. אלא שכעת יש קצת יותר מהפרסומות הטקסטואליות שהבטיחה החברה. הגולש אמנון שדה שלח לנו צילום מסך מתיבת הג'ימייל שלו, שבו לצד מייל שקיבל עם הצעה לחופשה, מופיע גם באנר צבעוני שמציע לו חופשה.
על פי כמה דיווחים ברשת, בימים האחרונים גוגל בודקת את האפשרות הזו של הצבת באנרים צבעוניים בתיבות המייל שלה. בתגובה ל-searchengineland אמרו בגוגל "אנחנו תמיד מנסים צורות חדשות ומיקומים חדשים של פרסומות בג'ימייל. לאחרונה התחלנו לנסות להציב פרסומות עם תמונות לצד הודעות שמכילות תמונות רבות".
שאלה: מי היא קוורה ועל מה היא תענה? >>