סלקום: הרווח ב-2010 עלה ב-9% ל-1.3 מיליארד
הכנסות סלקום ב-2010 עלו ב-2.8% והסתכמו ב-6.6 מיליארד שקל. החברה תחלק דיבידנד של כ-303 מיליון שקל ברבעון, ובכך הגיע סך הדיבידנד לשנה כולה לכ-1.4 מיליארד שקל
חברת סלקום דיווחה הבוקר (ג') על דוחותיה הכספים לרבעון הרביעי של 2010 ולשנה כולה. הכנסות סלקום ב-2010 עלו ב-2.8% והסתכמו ב-6.6 מיליארד שקל. הרווח הנקי של החברה עלה אשתקד ב-9.2% והסתכם ב-1.29 מיליארד שקל. הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי הסתכם ב-90 מיליון שקל.
ההכנסות לשנת 2010 של החברה כללו הפרשה חד פעמית להחזר לכל מנויי החברה בסכום כולל של 66 מיליון שקל המיוחסת לתקלת הרשת בדצמבר. בנטרול הפרשה חד פעמית זו, ההכנסות הסתכמו ב-6.7 מיליון שקל.
סלקום הכריזה על חלוקת דיבידנד של כ-303 מיליון שקל ברבעון הרביעי. בכך הגיע סך הדיבידנד לשנת 2010 לכ-1.4 מיליארד שקל.
מצבת מנויי החברה בדור השלישי עומדת על 1.14 מיליון מנויים, גידול של 143 אלף מנויים ב-2010. ברבעון הרביעי מספר מנויי החברה בדור השלישי גדל ב-26 אלף. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) הסתכמה ב-2010 144 שקל למנוי - ללא שינוי לעומת 2009. בשנת 2010 הסתכם מספר דקות השימוש החודשי הממוצע למנוי (MOU) ב-335 דקות, וזאת לעומת 331 דקות ב-2009, עלייה של 1.2%.
בהתייחסו לתוצאות החברה אמר עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "המשכנו לשמור על מעמדנו כמובילי שוק ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלנו, שהגיע בסוף השנה 3.4 מיליון מנויים, גידול שנתי של כ-3%. סלקום זכתה וזוכה לתגובות אוהדות מהלקוחות על אופן הטיפול שלנו בתקלת הרשת לפני מספר חודשים, על השקיפות מולם ועל ההטבה שבחרנו לתת. אני רוצה לנצל הזדמנות זו ולהודות פעם נוספת ללקוחותינו על נאמנותם לחברה".
"כמות התלונות שהתקבלו על סלקום במהלך 2010 היתה הקטנה ביותר למרות שהיא החברה הגדולה ביותר בשוק הסלולר בארץ", מוסיף שפירא.