שתף קטע נבחר

 

"אצלנו הסקס מקדם את העלילה"

עמליה רוזנבלום ושחר ברלוביץ', יוצרי הסדרה "2.3 בשבוע", לא חוששים להביא אל המסך שלכם סקס, וממש לא בגרסה מעודנת או מצונזרת. בראיון ל-ynet הם אומרים: "אם הסדרה תתקבל בשקט ובאהדה היא לא עשתה מה שהיא צריכה לעשות"

לעמליה רוזנבלום ושחר ברלוביץ' יש תוכנית. להשתלט על העולם. יש חלוקת תפקידים, יש פרויקטים על הפרק, והשלב הראשון שלהם בתוכנית הזו הוא הסדרה "2.3 בשבוע" שתעלה בראשון הקרוב בערוץ 10. ערב בחברת היוצרים, שהכירו רק לפני שלוש שנים אבל נדמה כאילו הם מכירים נצח, נותן את התחושה כאילו לא מדובר בהזיה. באמת יש עוד סיכוי שהם יכבשו את העולם. ואם זה אל יילך, לפחות את עולמכם שלכם.

 

יוסף סוויד ונתלי שילמן ב"2.3 בשבוע". סקס בלי צלמים

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

ברלוביץ' (37) במאי טלוויזיה שברזומה שלו ניתן למצוא את "מסודרים" ואת "TLV", הסדרה שהגה. מכר משותף חיבר בינו לבין רוזנבלום (37) עיתונאית וסופרת, בתו של העיתונאי אדם ברוך ז"ל ואחותו של עידו רוזנבלום. מאז הם יושבים על הספה, מקשקשים, מזמינים חברים כדי ללקט מהם סיפורים ומבלים שעות על האינטרנט. בסוף יצאו להם מזה שמונה סיפורים על מיניות, אהבה וזוגיות.


נועה תשבי ואורי פפר. עושים סקס מול המצלמות (צילום: יוסי צבקר)

 

"2.3 בשבוע" היא דרמה המתארת מחקר שנערך לכאורה בין 600 אנשים, המתייצבים בפעם בשבוע מול מראיין ומספרים על חיי המין שלהם, כל אחד מנקודת מבטו. במסגרת העלילה, נחשפים הצופים לקשרים המורכבים והטעונים. בנוסף, הסדרה מצולמת באמצעות מצלמות-רובוט, שאפשרות לשחקנים לבצע את עבודתם ללא נוכחות צוות, ולהיות משוחררים ופתוחים בסצנות רגשיות ופיזיות. בתפקידים הראשיים בסדרה תמצאו את נועה תשבי, יוסף סוויד ואורי פפר, לצד שלל שחקנים קצת פחות מוכרים.

 

"סקס שלא עוצר את העלילה"

"המחקר הוא פיקטיבי, הסיפורים הם מבוססי תחקיר", מספרת רוזנבלום ומוסיפה "לי ולשחר יש ביחד 74 שנות חיים, מתוכן בערך אותן שנות פעילות מינית. הרעיון הוא שזה מבוסס על מחקר שבאמת אנשים היו יכולים לקחת בו חלק".

 

אז איך בכל זאת עשיתם את זה?

 

ברלוביץ': "נפגשנו עם אנשים מכל הכיוונים. עשינו מפגשים עם חברים שסיפרו לנו על כל הרגעים הכי מביכים שלהם. עשינו המון חיפוש ברשת - בגלל האנונימיות שהיא מאפשרת. יש שם המון אינפורמציה".

 

אז עד כמה באמת נועזת תהיה הסדרה?

 

רוזנבלום: "הנועזות שלנו היא שילוב מילולי ופיזי. לקח לנו זמן להחליט כמה נועז זה יהיה, עד כמה עמוק, ספציפי ורגיש אנחנו יכולים להתעסק בנושא שלא התעסקו איתו. תראה, הופכים לנו את הבטן עם סדרות מלחמה, אלימות ובתי חולים.

 

נועה תשבי בקליפ לשיר "זה לא מרגיש אותו דבר" (מתוך הסדרה "2.3 בשבוע")

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

"דווקא הנושא שהוא החלק הכי חיוני של כולנו, שכולל מנעד רגשות כל כך גדול, זוכה לייצוג נמוך. העירום בסדרה הוא לא בשביל הנועזות, אלא לתת תחושה של נטורליזם וריאליסטיות, לא כדי לזעזע".

 

ומבחינה טכנית מה שונה בה מסדרות אחרות?

 

ברלוביץ': "כל סיפור מתרחש בדירה. אין סטים מפוארים ואין אנשי צוות על הסט. כשסיימתי את 'מסודרים' אמרתי לעצמי שרוב מה שעשיתי היה להזיז צוות מנקודה לנקודה והמון זמן לוגיסטיקה. פה רציתי למקסם את הזמן. 90 אחוז מהזמן נמצאים באותו מקום. יתרון נוסף הוא שהשחקנים באמת לבד ויש להם חופש פעולה, הם לא משחקים למצלמה".

 

זה הופך את זה לקל יותר עבורם?

 

רוזנבלום: "בוא נפריד את זה. סצינת סקס זה לא קל וזה אינדיבידואלי. במהותן הסצינות שונות מכל סדרה אחרת. בסדרות שאנחנו מכירים תמיד סקס עוצר את העלילה. אצלנו הוא מקדם את העלילה".

 

נשמע קצת כמו ריאליטי.

 

ברלוביץ': "זאת דרמה בשפה של ריאליטי, אולי כמו 'המשפחה' ששודרה בערוץ 2. חלק מהעניין שבגללו רצינו שחקנים מוכרים זה לא לתת את התחושה שזה ריאליטי".

 

"אני בין אנה פרנק לקארי בראדשו"

שני היוצרים שלפנינו כבר עברו כמה דברים בחייהם. ברלוביץ' היה במאי קליפים מוערך בתחילת שנות ה-90 ועבד בערך עם כל שם נחשב בתעשיית המוזיקה.


עמליה רוזנבלום ויובל בנאי. לא יידעו עליה יותר אחרי "2.3" (צילום: גיא קרן)

 

רוזנבלום עזבה את הארץ לניו-יורק בגיל 18, נישאה לבמאי אסף ברנשטיין - ממנו נולדה בתה אלה - והוציאה שלושה ספרים. בין לבין כיכבה במדורי הרכילות לאחרונה כזוגתו של יובל בנאי. על אף שהחשיפה אינה זרה להם, בקדמת המסך טרם ראינו אותם.

 

למרות שלא נחשפתם מחוץ למקלדת או למצלמה, כיוצרים - הסדרה בכל זאת קצת חושפת אתכם.

 

ברלוביץ': "לגמרי. זה כמו טיפול. אבל החשיפה לא זרה לנו וזה לא מפריע לנו. עלי כבר כתבו ילד פלא, הייתי מרוח במדורי הרכילות, עמליה גדלה בתוך זה".

 

עמליה, לצד החשיפה גדלת בבית עם זיקה גדולה ליהדות, ועכשיו את עושה סדרה כל כך נועזת. איך זה מסתדר?

 

"לא גדלתי בבית דתי, מלבד כשרות. מבחינה אינטלקטואלית הוא היה בית מאוד יהודי. מיניות היא ערך גדול מאוד ביהדות. אני אמנם לא מזדהה עם פוביות שקיימות בה או יחס לנשים כזה או אחר אבל, למיניות הסטרייטית יש הרבה התייחסות.

זו בטח לא התרסה. גדלתי בבית עם העבודות של אמא (האמנית והצלמת אריאלה שביד) שהיו תלויות על הקירות, כך שאין לי כנגד מה להתריס. לא גדלתי בבית עם ערכים שמרניים".

 

"בעניין החשיפה - גם בטורים שלי הייתי חושפנית", היא מוסיפה. "אנשים היו מתקשרים אלי בדאגה, תמיד הלכתי על שילוב בין אנה פרנק לקארי בראדשו, כלומר דברים שכתבתי הם תמיד אמת מבחינה רגשית, וכמעט אף פעם לא אמת מבחינת העובדות. גם מי מהצופים בדיוק יידע מי אני אחרי שייצפה בסדרה? אולי יותר אנשים יידעו שאני אחות של עידו".

  

ובנוסף את גם אמא בעצמך, ובסדרה שלך יש סיפור על נערה בת 16 שנחשבת ל"נותנת" של התיכון. זה מלחיץ אותך?

 

"זה לא סיפור על מתירנות מינית. זה גם לא קשור לאמא, זה קשור לאדם בעולם ואלימות מינית בעיקר כנגד נשים. אם היה לי בן זה היה יותר מפחיד. מפחיד אותי לגדל בן תוקפן. בלי קשר אי אפשר להיות יותר מוטרדת ממני כאם".


שחר ברלוביץ' (שני מימין) והשחקנים. המיניות חשופה יותר (צילום: גיא קרן)

 

ברלוביץ': "מה שאנחנו מנסים להעביר לא קשור למגדר או לגיל, זה פשוט מעסיק אותנו. כל אחד מביא את המטען והידע שלו וזה לא קשור להורות. אני לא חושב שהיום יש יותר אלימות מינית בקרב בני נוער מאשר כשאני הייתי נער. אולי היום זה יותר חשוף לתקשורת".

 

מה אתם מצפים שיקרה עם הסדרה?

 

רוזנבלום: "אם הסדרה תתקבל בשקט ובאהדה היא לא עשתה מה שהיא צריכה לעשות". ברלוביץ': "שתהיה כמו 'עמוק באדמה', זה התנ"ך של הדרמות". רונזבלום: "שחר הכניס אותי לזה וגמעתי שש עונות. חוץ מזה אני רואה רק 'היום שהיה' עם גיא זהר, 'מונית הכסף' וחדשות".

 

ברור שאת רואה "מונית הכסף". אה, ומתי החתונה?

 

רוזנבלום: "נראה לך שאני אענה לך על זה?".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נועה תשבי ואורי פפר, כוכבי הסדרה
צילום: יוסי צבקר
לאתר ההטבות
מומלצים