פולקסווגן ג'טה החדשה - החל מ-135 אלף שקל
יבואנית פולקסווגן לישראל מתחילה בשיווק הג'טה החדשה, לא עוד כגרסת תא-מטען לגולף. הדגם החדש ישווק בארץ עם מנוע 1.4 ליטרים בנזין ו-1.6 דיזל
יבואנית דגמי פולקסווגן חברת צ'מפיון משיקה בארץ את הג'טה החדשה, שבפעם הראשונה אינה מבוססת על דגם הגולף הקומפקטי. הדור השישי של הג'טה גדול משמעותית מבעבר במיוחד בבסיס הגלגלים והאורך הכולל, וגם תא הנוסעים שופר וכלל החומרים משודרגים לעומת הגרסה היוצאת. בשלב הראשון תשווק הג'טה החדשה עם מנוע 1.4 ליטרים בנזין ו-1.6 דיזל, כאשר בהמשך הדרך יחלו שם בשיווק הג'טה עם מנוע ה-1.2 ליטרים TSI. מחיר פולקסווגן ג'טה החדשה יחל מ-135,000 שקלים לגרסת הדיזל, 139,000 למנוע הבנזין.
פולקסווגן ג'טה החדשה קיבלה תוספת של כ-7 ס"מ לבסיס הגלגלים שעומד כעת על 265 ס"מ, וממד האורך צמח ב-9 ס"מ לכדי 464 ס"מ, גובהה עומד על 145 ס"מ – כמחצית הס"מ פחות מבעבר ורוחבה נותר על 178 ס"מ. לשם השוואה ג'טה החדשה ארוכה משמעותית מהגולף עם 420 ס"מ וקרוב יותר לפאסאט הגדולה עם 478 ס"מ. ביבואנית אומרים כי "שידרוג שני המימדים הללו, ביחד עם הגדלת מרווח הכתפיים לנהג ולנוסעים לצידו, ומרווח הרגליים לנוסעים מאחור, הופכים את הג'טה לאחת מהמשפחתיות המרווחות בקטגוריה". תא המטען של הג'טה מאפשר העמסה של 510 ליטרים אופציונאליים.
ג'טה החדשה תשווק עם שני הספקים המגיעים ממנוע ה-1.4 ליטרים TSI – 122 כ"ס ו-20.3 קג"מ או 160 כ"ס ו-24.5 קג"מ. הגרסה האטית זקוקה ל-9.8 שניות בכדי לסיים את המיאוץ הקלאסי למאה קמ"ש, 8.3 שניות במקרה של זו החזקה. מנוע הדיזל 1.6 ליטרים מספק 105 כ"ס עם נתון מומנט של 24.5 קג"מ, בדומה לגרסת הבנזין החזקה. כל שלוש הדגמים ישווקו עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד DSG, כאשר רק גרסת הדיזל תשווק עם תיבת חמישה הילוכים ידנית. בצ'מפיון מציינים כי הג'טה החדשה שזכתה בציון המקסימאלי של מבחני הריסוק האירופיים, תשווק עם שש כריות אוויר כסטנדרט.
רמי חזן, מנהל חטיבת פולקסווגן רמי חזן אומר "... אנו בטוחים כי הג'טה החדשה, בשלב הראשון עם דגם ה- 1.4 ליטר, ובהמשך עם הדגם הבסיסי של ה- 1.2 ליטר, תמשיך להיות להיט בקרב קהל הלקוחות, ותבסס את המותג כמותג האירופאי המוביל בישראל".