שתף קטע נבחר
 

אופל אסטרה OPC - עם 280 כ"ס, ובארץ

היצרנית הגרמנית מפרסמת מידע ראשוני על גרסה ביצועיסטית וקיצונית במיוחד לאסטרה, עם מנוע חזק עוד יותר והתאמות נוספות. וכן, היא תגיע גם לישראל

אופל מציגה גרסת קצה לאסטרה. היצרנית הגרמנית חושפת את הגרסה הספורטיבית ביותר לאסטרה הפופולרית. גרסה שתתייצב מעל ה-GTC הספורטיבית עליה דיווחנו בעבר, ותהיה חזקה ממנה משמעותית. שלוש האותיות המייצגות את חטיבת הביצועים של אופל (Opel Performance Center), מבטיחות כי הדגם הזה אמור להתחרות בספורטיביות שבקומפקטיות בתעשיית הרכב כרגע.

 

יבואני אופל לישראל, קבוצת שלמה, מבטיחה להביא לישראל את ה-GTC הנמרצת כבר ברבעון הראשון של 2012, ועם מנועי 1.4 טורבו (140 כ"ס) או 1.6 טורבו עם 180 כ"ס, אך תג המחיר עדיין לא נקבע. גם ה-OPC אמורה להגיע, אך תאריך יעד עדיין לא נקבע, וכך גם תג המחיר העתידי.

 

 

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו באסטרה OPC מייצר כאמור 280 כ"ס, עם נתון מומנט מרשים מאד - קרוב ל-41 קג"מ מומנט. באופל גאים לציין כי עם מהירות מרבית - ללא ספק מוגבלת - ל-250 קמ"ש, זו האסטרה המהירה בהיסטוריה. עם זאת, באופן מפתיע לא מפרסמים נתון זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש רשמי. כן מזכירים כי האסטרה החמה ביותר נבדקה על מסלול הנורבורגרינג הארוך בפיקוחם של אנשי OPC, וכי היא עושה שימוש במתלה הקדמי של ה-GTC ובמערכת ה-FlexRide, השולטת על מערך המתלים, ההגה והמצערת.

 

 

למרות דימיון מסוים, ה-OPC תיבדל מה-GTC באמצעות פגושים קדמיים ואחוריים שונים, חצאיות צד, מסיט אוויר (ספוילר) אחורי וצמד פתחי מפלט טרפזיים. גם בתא הנוסעים וסביבת הנהג ניתן יהיה למצוא שינויים, למשל בדמות מושבים עור מיוחדים וגלגל הגה שונה. אגב, לאופל יש כבר בארסנל מספר גרסאות OPC לדגמים מוכרים. למשל הקורסה עם 192 או 210 כ"ס, והאינסיגנייה עם 325 כ"ס ממנוע V6 מוגדש בנפח 2.8 ליטרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים