תכירו: טויוטה פריוס C - סופר-מיני היברידית
יצרנית הרכב היפנית תציג בתערוכת טוקיו את הדגם הקטן ביותר במשפחת פריוס המתרחבת. עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ועזרה חשמלית, מבטיחים בטויוטה צריכת דלק נמוכה במיוחד
משפחת הפריוס ההיברידית של טויוטה מתרחבת, שוב. בתערוכת הרכב בטוקיו, וחודש לאחר מכן גם בתערוכת הרכב בדטרויט, תוצג הפריוס C הקטנה - דגם עירוני זול יחסית וצנוע מידות, אשר ישלים "כלפי מטה" את משפחת הדגמים "הירוקים" של היצרנית היפנית. שיווקה של ההיברידית הקטנה יחל ביפן כבר בחודש הבא, תחת השם "אקווה" (Aqua), ולארה"ב היא צפויה להגיע באביב 2012.
הפריוס C לא תגיע לישראל, כאשר את "מקומה" במשפחה ההיברידית של טויוטה תתפוס גרסה היברידית של היאריס הקטנה, שצפויה להגיע לארץ לקראת יוני-יולי 2012. המכונית הקטנה אינה זהה לפריוס C, אך מבוססת על אותה פלטפורמה, ומצוידת ביחידת הנעה זהה.
טויטה טענו בעבר כי ה-C מתוכננת למשוך "רווקים או זוגות המחפשים מכונית בעלת רגישות סביבתית, מהנה לנהיגה וחסכונית בדלק". ובהקשר לנתון האחרון - טויוטה מצהירה כי מדובר במכונית החסכונית בעולם שאינה נטענת מרשת החשמל. הפריוס C תצויד במנוע ה-1.5 ליטר בנזין המוכר של טויוטה, בשידוך עם מנוע חשמלי. הכוח לגלגלים יעבור דרך תיבת הילוכים רציפה וחסכונית בדלק.
מידותיה של ה-C העתידית גדולות במעט מאלה של היאריס המוכרת לנו, וקרובות מאוד לאלו של הספייס ורסו. היא מעט ארוכה מזו האחרונה (399.5 ס"מ לעומת 399 ס"מ בוורסו), ובעלת בסיס גלגלים זהה - 255 ס"מ. הנתונים הרשמיים של היצרנית מבטיחים צריכת דלק עירונית של כ-21 ק"מ לליטר. כאמור, לטענת טויוטה - הנתון הטוב ביותר בתעשייה לרכב שאינו נטען מרשת החשמל.