בר רפאלי בקמפיין בינלאומי: "זה היה חוזה שמן"
כוכבת העל בר רפאלי חתמה על חוזה חדש לבושם יוקרתי, עבורו תשמש כפרזנטורית. בראיון ל-ynet היא מספרת שעברה בעצמה על סעיפי החוזה השמן, על השאיפה למותג משלה כשתהיה "פחות אטרקטיבית" ועל חוק לשון הרע: "לא רעיון כל כך טוב"
אחרי סבב אירועים שנערכו בניו יורק, לונדון, ברלין, ברצלונה ומוסקבה, השיקה אתמול (ג') בר רפאלי את הבושם "Especially Escada" גם בתל אביב, בעקבות החתמתה כפרזנטורית של המותג הבינלאומי לשלוש השנים הקרובות.
על השטיח האדום צעדו ידוענים מקומיים, שהגיעו לשאוף את הניחוח ולשמוע אותה מתראיינת על הבמה לרון שחר, שתישאל אותה בנוגע לתחושותיה.
במסגרת התפקיד היא התייצבה קודם לכן לצילומי שער של מגזין "לאישה" שייצא בקרוב, שם פרשה את משנתה על משמעות החוזה מבחינתה, על המשא ומתן שניהלה, האם חשבה להוציא בושם עם ניחוח על שמה, על הקרב בין "פוקס" ו"גאפ" עליה, וגם על דעתה הסופית לגבי התיקון לחוק לשון הרע, שהצית בזמנו מלחמת טוקבקים מול אחת מהעוקבות שלה בטוויטר. התשובות בווידיאו שלפניכם.