האיש שהפך את מיט רומני לרוצח סדרתי
הרשימה נסגרה אבל זה לא הפריע לסטיבן קולבר להודיע שהוא שוקל להתמודד במדינתו דרום קרוליינה, ולהניע קמפיין סטירי נגד המועמדים וקבוצות תומכיהם. בינתיים, הקבוצה שמריצה אותו, בראשות ג'ון סטוארט, הפכה את מיט רומני לג'ק המרטש
בדרן – ללא ספק האיש המתאים לעשות סדר בקמפיין המטורף לראשות המפלגה הרפובליקנית. סטיבן קולבר, בעל תוכנית לילית בערוץ הבידור קומדי סנטרל, הודיע כי הוא שוקל להתמודד במרוץ, ופתח, באמצעות קבוצה עצמאית (סופר-פק), בקמפיין סטירי שתוקף את המועמדים האחרים. הקורבן האחרון – המועמד המוביל מיט רומני, שהוצג כ"רוצח סדרתי" בסגנון ג'ק המרטש.
סופר פק (Super PAC) היא התארגנות פרטית של קבוצת אנשים למען מועמד מסוים או לשם קידום מטרה פוליטית, שמסוגלת לגייס סכומים בלתי מוגבלים. למועמדים עצמם אסור שיהיה קשר לסופר פק הפועל למענם. באחרונה עלו לכותרות הסופר פקים הפועלים למען מיט רומני וניוט גינגריץ', שהפליאו בלכלוכים הדדיים, וכעת הגיע תורו של קולבר. בראש הסופר פק שלו עומד, איך לא, עמיתו הבדרן ג'ון סטיוארט.
הוא עשה את זה גם ב-2007: "אמחץ את ג'ורג'יה"
קולבר השחית את ויקיפדיה - וזכה בפרס
איך הגיע קולבר לקונגרס?
חוץ מעשיית רייטינג לביתו, קולבר מותח ביקורת על ההחלטה השגויה לדעתו של בית המשפט העליון, לאפשר לאזרחים להקים התארגנות פוליטית לטובת מועמד בשם חופש הביטוי, ולגייס סכומים בלתי מוגבלים כדי לתקוף את היריבים.
המרוץ הרפובליקני - כתבות אחרונות:
מיט רומני נראה ונשמע כמו נשיא. Yes He Can?
רומני וגינגריץ' הפקות מציגים: "מלחמת הסרטונים"
קולבר, יליד דרום קרוליינה, הצהיר בתוכנית שלו בשבוע שעבר שהוא שוקל להתמודד בבחירות המקדימות שייערכו בשבת הבאה במדינה הדרומית – אף שרשימת המועמדים כבר סגורה.
זה לא הפריע לתוכנית הנחשבת "השבוע" של רשת ABC להזמין אותו היום לראיון, שבו הציג קולבר את התשדיר שלו המתאר את רומני כ"מיט המרטש", בן דמותו של הרוצח הסדרתי האגדי ג'ק המרטש. התשדיר עושה שימוש באמירה האומללה של רומני על כך ש"תאגידים הם אנשים", כדי להציג אותו כרוצח סדרתי של עסקים שזורק את עובדיהם לרחוב.
רומני: "תאגידים הם בני אדם"
כמו רומני, שהתנער מכל קשר להתקפות הקשות על גינגריץ' שביצע הסופר פק של תומכיו,
טען קולבר בראיון: אני לא קשור לזה. "אני לא קורא לאף אחד רוצח סידרתי. זה לא הסופר פק שלי", אמר קולבר.
כדי להבהיר את הנקודה שלו, הוסיף קולבר בסרקזם האופייני לו: "למה אתה חושש ממה שכסף עלול לעשות לתהליך הפוליטי? רצות עכשיו בדרום קרוליינה פרסומות בשווי 11.2 מיליון דולר. פירוש הדבר הוא יותר חופש דיבור מאשר אי פעם במדינה".