כוח 6: ב.מ.וו סדרה 6 בגרסת M מושכת
ב.מ.וו חושפת את גרסאות ה-M של סדרה 6 החדשה, עם מרכב קופה וגג סיבי פחם או גג בד מתקפל, מיאוץ ל-200 קמ"ש בתוך 12.6 שניות ומהירות מרבית של 305 קמ"ש
ב.מ.וו תציג בתערוכת ז'נבה בחודש מרס את ה-M6 החדשה, הגרסה החזקה והספורטיבית ביותר של משפחת הסדרה 6. ה-M6 דור שני תהיה חזקה משמעותית מהדור היוצא, מהירה יותר וגם חסכונית יותר בדלק. היא תעשה זאת באמצעות מנוע טווין-טורבו בנזין חדש בנפח 4.4 ליטר, שמגיע מה-M5 ודגמי M אחרים. יחידת ה-V8 מפיקה 560 כ"ס בין 6,000 ל-7,000 סל"ד (עם קו אדום ב-7,200 סל"ד), לעומת 507 כ"ס בדור הקודם (10%+). נתון המומנט זינק ב-30% ל-69.3 קג"מ, הזמינים תודות למגדשי הטורבו כבר בסל"ד נמוך במיוחד של 1,500 סל"ד.
ה-M6 החדשה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות (4.3 בקבריולה), ל-200 בתוך 12.6 שניות (13.1) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (305 בלי ההגבלה, אותה ניתן לבטל עם הזמנת ערכת M בתוספת תשלום). למרות הביצועים המרשימים, ב.מ.וו מבטיחה כי ה-M החדשה חסכונית ב-30% מהדור הקודם, ותציג תצרוכת דלק ממוצעת של 10.1 ק"מ לליטר (9.7 בקבריולה). כל גרסאות ה-M6 יצוידו בתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם תפעול מההגה.
עוד נמסר כי הדגם החדש יוצע עם חישוקי "19 או "20, תאורת לד קדמית מלאה ובמערכת עצור-סע. יש לה גם כיול מתלים משודרג, וניתן יהיה להזמינה עם בלמי דיסק קרמיים, המיועדים בעיקר למי שיבלה עם המכונית במסלול מירוצים. מחיר הדגם החדש צפוי לעמוד באירופה על החל מכ-110,000 יורו, או כ-550,000 שקל. בישראל אם תשווק, כמעט מיותר לציין, המחיר יהיה גבוה בהרבה.