אסטון מרטין מחדשת את ה-V8 ונטאז'
מכונית הספורט הנחשקת תזכה לשיפורים ליכולת הדינמית, שבע שנים לאחר שהושקה לראשונה - אך תישאר עם אותו מנוע V8
גם אקזוטיות זקוקות לעיתים לבוטוקס. אסטון מרטין V8 ונטאז' (Vantage), מכונית הספורט הקטנה והזולה במבחר של אסטון מרטין, עוברת רענון של אמצע החיים. שבע שנים אחרי שהוצגה לראשונה, ה-V8 תקבל תיבת שבעה הילוכים רובוטית (במקום שישה) ושינויים קוסמטיים קלים. יש גם שיפורים נוספים מתחת לעור, אם כי מנוע ה-V8 הוותיק נותר ללא שינוי.
הוונטאז' תמשיך להציע 426 כ"ס בגרסת הבסיס ו-436 כ"ס ב-S, עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה רובוטית בגרסה הבסיסית. דגם ה-S יוצע רק עם התיבה הרובוטית, עליה מספרים הבריטים כי היא בעלת יחסי העברה קצרים מבתיבה הקודמת ובעלת העברות הילוכים מהירות יותר. אסטון מרטין לא מספקת נתוני ביצועים, אך הם לא צפויים להשתנות דרמטית מנתוני העבר, שעמדו על 4.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 288 קמ"ש (בדגם הבסיס).
ה-V8 ונטאז' המחודשת תזכה עם זאת להיגוי מהיר מבעבר, בלמים מוגדלים ומשודרגים ולצמיגים רחבים יותר. יש לה גם פגוש קדמי חדש עם פתח יניקת אוויר מוגדל, ואילו חלקו התחתון של המרכב עוצב מחדש מתחת לדלתות, למראה שרירי יותר - כך לפי אסטון מרטין. המכונית החדשה תשווק במחיר שיחל ב-108,500 יורו (כ-534,000 שקל), ונכון לעתה לא ידוע על חברה כלשהי שבכוונתה לשווק את דגמי המותג בישראל.
מלבד דגמי הבסיס שישווקו במרכב קופה או רודסטר (גג בד מתקפל), אסטון תמשיך לשווק גם את גרסאות ה-V12 הבכירות (6.0 ליטר, 517 כ"ס). כאן מצטרפת למבחר גם הזגאטו המיוחדת, עליה דיווחנו לאחרונה.