שתף קטע נבחר
 

בנטלי יורדת לשטח, ועושה זאת עם 600 כ"ס

יצרנית מכוניות הפאר מנסה לייצר הכנסות נוספות. ומה טוב יותר מרכב פנאי חדש עם קריצה - חסרת משמעות - לשטח? בינתיים במעמד של "רכב תצוגה" בלבד, בעתיד הלא רחוק באולמות תצוגה אקסקלוסיביים

בנטלי שמה קץ לשמועות, ומציגה בתערוכת ז'נבה רכב שטח ראשון בתולדותיה. בינתיים מוגדר הרכב המפואר כ"תצוגה" בלבד, עם כינוי קוד בלבד (EXP 9 F). אלא שבעתיד הוא יגיע ללא ספק לאולמות התצוגה - עם שם ראוי יותר אך ללא שינויים מיוחדים.

 

עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:

 

 

הדגם החדש, המיועד לקסום בעיקר לעשירי מדינות המפרץ, סין ואמריקה, יציע הנעה כפולה ומקום לחמישה נוסעים. למרות שניכר כי הוא שייך למשפחת בנטלי, יש להניח כי התוצאה הסופית לא תקלע לטעמם של רבים. וכן, אלה מילים ממש מנומסות כדי לומר שהוא די מכוער.

 

היצרנית הבריטית, הנמצאת בבעלות קונצרן פולקסווגן - ומשם קווי מתאר אחוריים המזכירים את פורשה קאיין - אינה מפרסמת נתוני מידות של הדגם החדש. אך ברור כי הוא צפוי לעשות שימוש בפלטפורמת הפולקסווגן טוארג, שמשמשת גם את אודי Q7 ופורשה קאיין.

 

 

הדגם הסדרתי יוצע כנראה עם מנועי בנטלי מוכרים - בראשם יחידת W12 (מבנה המחבר שני מנועי V6 "רגילים") בעלת שני מגדשי טורבו, בנפח 6.0 ליטר והספק מרבי של 600 כ"ס. כן יוצעו מנוע V8 (אף הוא טווין-טורבו) המייצר 507 כ"ס, וגרסת כלאיים שפרטים אודותיה לא פורסמו. לדגם התצוגה צמד טורבינות קטנות בחרטום (בתוך תאורת הלד העגולה), ששואבות אוויר להזנת מגדשי הטורבו. הוא מצויד בחישוקים אדירי-מידות ("23) שעשויים להימכר גם בדגם הסדרתי.

 

 

ומתי באולמות המכירה? כאמור למרות שמדובר בדגם תצוגה, בנטלי צפויה להציע גרסה סדרתית בתוך פחות משנתיים. דגם זה ירחיב את היצע הדגמים של המותג היוקרתי מעבר למכוניות הקופה והקבריולה (קונטיננטל GT ו-GTC), ודגמי הסדאן (פליינג ספר ה"קטנה" והמולזאן).

 

מבחינת מחיר, הוא ימוצב ככל הנראה בין דגמי הסדאן, ובכל מקרה יהיה רכב השטח היקר ביותר שמיוצר על-ידי קונצרן פולקסווגן, ומהיקרים בעולם בכלל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בנטלי EXP 9 F במדבר הפוטושופ
תא הנוסעים
כל הכלים שתצטרכו (וגם אלו שלא)
סביבת הנהג עם פיסת עץ או שתיים
בדרך לייצור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים