איסוזו D-מקס חדש בישראל: החל מ-168 אלף שקל
יבואנית הרכב UMI הציגה את גרסתו העדכנית של אחד הטנדרים היותר-פופולריים בישראל - איסוזו D-מקס. עם מערכות בטיחות מתקדמות, צמיחה בממדים ומספר גרסאות
אחד הטנדרים הפופולרים בהיסטוריה של שוק הרכב המקומי, איסוזו D-מקס המשווק כאן על-ידי היבואנית UMI, ישווק מעתה בגרסה חדשה ומעודכנת. עם עיצוב מעודכן למרכב ותא הנוסעים, מידות גדולות מבעבר, ולדברי איסוזו - מנוע בעל מומנט גבוה יותר וצריכת דלק צנועה יחסית, בין היתר תודות לתיבת הילוכים חדשה. ה-D-מקס ישווק בישראל במספר גרסאות, החל בגרסה בעלת תא נוסעים קטן, הנעה אחורית בלבד ותיבת הילוכים ידנית, וכלה בגרסת הנעה כפולה אוטומטית ומאובזרת בנדיבות. הראשונה תעלה 168 אלף שקלים, היקרה ביותר תישא תג-מחיר של 240 אלף שקל.
עוד בערוץ הרכב של ynet:
- בית המשפט: קוביית הבטון החמירה את התאונה
ה-D-מקס החדש מצויד במנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל בעל שני מגדשים, והספק מרבי זהה לזה של הדגם היוצא - 163 כ"ס. אלא שמספר שיפורים אפשרו לאיסוזו לשדרג את נתון המומנט ל-40.8 קג"מ, שיפור של כ-10% לעומת המנוע המוחלף. באיסוזו טוענים כי השיפורים שעברה יחידת המנוע מעניקים לטנדר המודרני ביצועים, תצרוכת דלק ורמת זיהום טובים מבעבר. תיבת שישה הילוכים ידנית וחמישה הילוכים אוטומטית יעבירו את הכוח לגלגלים.
מבחינת מידות צמח ה-D-מקס הנוכחי בכל כיוון. אורכו 530 ס"מ (לעומת 491), רוחבו 186 ס"מ (היה 180), ובסיס הגלגלים עומד על 309 ס"מ לעומת 305 בעבר. הארגז מאחור צמח אף הוא. אורכו 148 ס"מ לעומת 138 בעבר, ורוחבו 153 ס"מ לעומת 146. בכל הדגמים מצויד הטנדר ב-ESP (מערכת בקרת אחיזה). כל הגרסאות יגיעו עם שש כריות אוויר.
ב-UMI מדגישים כי תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי, וכי הפך לנעים ומצויד טוב מבעבר. כך למשל יציע ה-D-מקס תאי אחסון לרוב, ובגרסאות המאובזרות (והיקרות) במיוחד גם מערכת שמע מקורית, בלוטות', כניסות USB ו-AUX ואפשרות לשליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה. הדגמים כפולי ההנעה מגיעים עם מערכת בקרת אקלים, דגם הפרימיום היקר מכולם מאובזר במושב נהג מתכוונן חשמלי (עם זיכרונות) ומרופד עור.