שתף קטע נבחר
 

יונדאי i35: כלמוביל תפצה לקוחות על חודש איחור

לקוחות של יבואנית הרכב כלמוביל, אשר הזמינו מכוניות מדגם יונדאי i35 ואמורים היו לקבלן באפריל, נדרשים כעת להמתין עד סוף חודש מאי. הפיצוי: טיפול ראשון חינם

חברת כלמוביל מבטיחה לפצות כמה עשרות מזמיני מכוניות מדגם יודאי 35I, לאחר שהוברר כי לא יוכלו לקבל את המכוניות במועד עליו התחייבה החברה, אלא רק באיחור של יותר מחודש ימים. כל הלקוחות הרלוונטיים הזמינו זה מכבר את המכונית, והובטח להם כי יקבלו את הרכב החדש במהלך חודש אפריל. לאחרונה קיבלו המזמינים הודעה כי עקב איחור באספקה, יסופקו המכוניות רק לקראת סוף חודש מאי.

 

עוד בערוץ הרכב ש ynet:

 

 

יונדאי i35 (צילום: רונן טופלברג) (צילום: רונן טופלברג)
יונדאי i35(צילום: רונן טופלברג)

 

לדברי מקורות ביבואנית הרכב, האיחור באספקת ה-i35 - המשפחתית המודרנית של היצרנית הקוריאנית - נגרם עקב ביקוש יוצא דופן למכוניות אלה ברחבי העולם. כתוצאה מכך צומצמה האספקה המתוכננת והמובטחת לחברת כלמוביל, ומספר המכוניות שנשלחות לארץ בכל משלוח, נמוך מהצפוי. אגב, משך ההמתנה למזמיני  המכונית כיום, עומד על לא פחות משישה חודשים. לדברי נציגי המכירות של המותג, מזמיני המכונית היום יידרשו להמתין עד תחילת חודש ספטמבר במקרה הטוב, או סוף אוקטובר במקרה הפחות טוב.

 

בכלומביל אישרו ל-ynet את הפרטים, והבהירו כי כפיצוי על האיחור הניכר באספקת המכונית למזמינים, יקבלו כל בעל יונדאי i35 עתידי טיפול ראשון ללא כל חיוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יונדאי i35 - עיכוב באספקה
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים