טוויטר צופה מכירות בסך מיליארד דולר ב-2014
תחזית זו משקפת צמיחה בקצב כפול מתחזיות האנליסטים; לדברי אחד מהם, "המפרסמים שהשתמשו בהזדמנויות הפרסום של טוויטר היו מרוצים"
טוויטר צפה לגרוף ב-2014 מיליארד דולר במכירות, כך פרסם בלוברג על פי שני גורמים המקורבים לנושא. תחזית זו של שירות הבלוגים מדברת על צמיחה בקצב כפול מתחזיות האנליסטים. לדברי הגורמים, טוויטר ביססה את התחזית על הביקוש המצופה מצד המפרסמים, אולם החברה עשויה עוד לשנות ואף לפספס את התחזית.
הביקוש לפרסום, המכוון ל-140 מיליון משתמשי טוויטר מועיל לחברה. החוקרים ב-EMarketer Inc. מעריכים כי ב-2014, טוויטר תגרוף 540 מיליון דולר ממכירת מודעות, מקור ההכנסה היחיד למעשה של החברה, וזאת מ-139.5 מיליון דולר בשנה שעברה. אולם על פי הערכה זו ייקח לטוויטר יותר זמן להכניס מיליארד דולר מאשר המתחרות הגדולות שלה פייסבוק וגוגל.
"המפרסמים שהשתמשו בהזדמנויות הפרסום של טוויטר היו מרוצים", אומר נייט אליוט, אנליסט בפורסטר ריסרץ' בניו יורק, "טוויטר תצליח להתקדם ותמשיך להרוויח יותר כסף כתוצאה מכך".
גוגל, עקפה את רף מיליארד הדולר במכירות חמש שנים לאחר הקמתה, בעוד שפייסבוק, שהונפקה לראשונה בחודש שעבר, השיגה את היעד הזה שש שנים לאחר ההקמה. טוויטר, שהוקמה ב-2006 תהיה בת 8 ב-2014.
טוויטר יצאה בקמפיין שנועד לשכנע מפרסמים להקדיש חלק ניכר יותר מתקציבי הפרסום שלהם לשירות שלה, שמאפשר למשתמשים לפרסם הודעות שלא עולות על 140 תווים. החברה גם החלה השנה להפעיל פלטפורמת פרסום חדשה בניסיון להגיע ליותר עסקים קטנים. היא גם הרחיבה לאחרונה את שירותי הפרסום לטלפונים ניידים.
המנכ"ל דיק קוסטולו מגביר גם את המאמצים להתרחב בזירה הבינלאומית, כולל יפן, כדי להפחית את התלות בשוק האמריקאי. על פי הערכות של חוקרי EMarketer, אחוז ההכנסה הנובע מארצות הברית יפול ב-2014 ל-83% מ-90% השנה.