יונדאי i30 החדשה - החל מ-100 אלף שקל
יונדאי i30 החדשה תגיע לידי לקוחות ראשונים כבר בחודש הבא. בינתיים מפרסמת היבואנית את המחירים: 100 אלף שקל ל-1.4 ליטר ידני, החל מ-122 אלף שקל לגרסת 1.6 ליטר אוטומטית
יונדאי i30 החדשה כבר כאן, ויש לה גם מחיר. המשפחתית הקומפקטית, שהוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט אשתקד, תעלה בישראל החל מ-100 אלף שקל לדגם עם מנוע בנפח 1.4 ליטר ותיבת הילוכים ידנית, והחל מ-122 אלף שקל לדגם עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית. מכלמוביל נמסר כי ניתן להזמין את המכונית כעת, וכי מסירות יחלו במהלך חודש יולי.
עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:
- אופל אסטרה מחודשת תגיע לישראל בקרוב - גם כסדאן
ה-i30 החדשה מבוססת על פלטפורמה משותפת ל-i35 (שתיהן משווקות כאלנטרה באמריקה), והיא גדולה מבעבר: אורכה עומד על 430 ס"מ, רוחבה על 178 ס"מ, גובהה על 147 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה עומד על 265 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 378 ליטר. כלמוביל עדיין לא מפרסמת את מחירי ה-i30 סטיישן, שהוצגה בפברואר השנה.
לחלק הארי של המכירות תהיה אחראית גרסת ה-1.6 ליטר, שמוצעת רק עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית. לזו יש 135 כ"ס ו-16.7 קג"מ, והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11 שניות, ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 14.9 קמ"ל.
את הגרסה האוטומטית ניתן יהיה להזמין בשתי גרסאות: הבסיסית תעלה 122 אלף שקל, ותציע חלון גג ומערכת שמע עם שליטה מההגה, היוקרתית יותר תוסיף לכך
חישוקים קלים ובקרת שיוט, ותעלה 125 אלף שקל. לכל גרסאות ה-i30 אבזור בטיחות הכולל שבע כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית.
בנוסף ל-1.6, המשפחתית החדשה תוצע בישראל גם בגרסת בסיס עם מנוע 1.4 ליטר, שמספק 100 כ"ס ו-14 קג"מ, ותיבת שישה הילוכים ידנית. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 13.2 שניות, ולמהירות מרבית של 182 קמ"ש. תצרוכת הדלק, בסיוע מערכת עצור-סע שמוצעת רק בדגם זה, תעמוד על 17.8 קמ"ל בממוצע בתנאי מעבדה. האבזור בה יהיה צנוע יותר - ויוותר בין היתר על חיבור USB וחלון גג.