פורשה בוקסטר חדשה: שלך בעבור חצי מיליון שקל
חברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה, משיקה בישראל את הדור השלישי של הבוקסטר. המחיר מתחיל מחצי מיליון שקל, תיבת הילוכים רובוטית תעלה 28 אלף שקל
פורשה ישראל, המיובאת על-ידי חברת מ.ס.י, מבית מכשירי תנועה, משיקה את הדור השלישי של הבוקסטר. מכונית הספורט הקטנה והזולה ביותר של פורשה, יחסית כמובן, תעלה בישראל החל מ-506 אלף שקל לגרסת הבסיס, והחל מ-609 אלף שקל לגרסת ה-S החזקה יותר. מי שירצה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד, יצטרך להוסיף 28.5 אלף שקל למחיר.
הבוקסטר החדשה הוצגה בחודש ינואר האחרון בתערוכת דטרויט. מבחינה עיצובית, היא השתנתה בעיקר מאחור, שם קיבלה חלק אחורי עם יחידות תאורה משולבות בספוילר בולט. מלפנים הדימיון לדור הקודם ול-911 ממשיך להיות גדול. המכונית החדשה תוסיף להציע רק שני מושבים וגג בד מתקפל. אורכה עומד על 437.5 ס"מ (ללא שינוי מהדור הקודם), רוחבה על 180 ס"מ (ללא שינוי), גובהה על 128 ס"מ (1.5 פחות) ובסיס הגלגלים צמח מ-242 ס"מ ל-247.5.
כמו בעולם, הבוקסטר תוצע בישראל בשתי גרסאות עיקריות. הבסיסית מצוידת במנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 2.7 ליטר, עם 265 כ"ס. לבכירה, בוקסטר S, נפח של 3.4 ליטר ו-315 כ"ס. דגם הבסיס מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות ולמהירות מרבית של 262 קמ"ש, בעוד שה-S זקוק ל-4.8 שניות ומהירותו המרבית עומדת על 272 קמ"ש.
הבוקסטר תוצע תמורת המחיר הגבוה, עם אבזור מותרות שיכלול מושבי עור ואלקנטרה, חיישני חנייה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע וחישוקי "18. דגם הבוקסטר S יוסיף לכך חישוקי "19. מיותר לציין כי בנוסף לכך ניתן יהיה להזמין תוספות רבות, במחיר שאינו שווה לכל כיס.