שתף קטע נבחר
 

חברת החשמל בפייסבוק: תצטרפו?

חברת החשמל השיקה עמוד פייסבוק ובו היא תנסה להסביר לכם למה אתם צריכים לדחות את שאיבת האבק לשעות אחר הצהריים. האם הגולשים יעשו לייק או יציפו את העמוד בתלונות? מבטיחים לעקוב

חברת החשמל החליטה להרחיב את הפעילות המקוונת שלה ולהשיק עמוד פייסבוק רשמי, לצד פעילות בטוויטר, יוטיוב, פליקר, פיקסה ובלוגים. מטרת העמוד החדש, לפי החברה, היא ליצור ערוץ תקשורת ישיר עם הציבור וכדי לשתף אותו בסוגיות הקשורות במחסור החשמל הצפוי בקיץ. לפי אזהרות שהחברה פרסמה היום (ד'), עומסי החום הצפויים בשבוע הקרוב יגדילו את הביקוש לחשמל ויהיו עשויים להוביל להפסקות חשמל לסירוגין.

  

  

בצורת החשמל שאליה נקלע המשק הישראלי נובעת ממספר גורמים, בהם הפסקת הזרמת הגז ממצרים לישראל ומחסור מתמשך במקורות לייצור אנרגיה. עם זאת, רבים בציבור מאשימים במחסור גם את התנהלותה של חברת החשמל וניתן לצפות שלפחות חלק מהם ינצל את עמוד הפייסבוק החדש כדי להטיח ביקורת בחברה.

 

רונן שמיר, מנהל התקשרות המקוונת מסביר כי הם מוכנים לקראת כל סוגי הפניות: "מטרת הפניה לרשתות החברתיות היא לפתוח עוד זירת שיח עם הגולשים. ברור שחלק מהפעילות תהיה נגדנו ואנו ערוכים לכך. עם זאת, אנחנו בטוחים כי רוב הגולשים רוצים לקבל מידע אמין ומהיר ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כעיקרון אנחנו לא מסירים פוסטים של גולשים. עם זאת, הפרות של נוהלי הפייסבוק, חוקי מדינת ישראל, קללות ונאצות נאלץ להסיר. לגבי שיח תרבותי, גם אם הוא קשה - נשמח לנהל דיונים ולהשיב".

 

את כניסתה של חברת החשמל לפעילות ברשתות החברתיות מוביל מנכ"ל החברה, אלי גליקמן, שאף הקים ועדת היגוי מיוחדת שקבעה את אופי הפעילות במדיה החדשה, על פי הודעת החברה. בשלב זה העמוד כולל בעיקר תמונות ואירועים מיום הקמת החברה, המוצגים על גבי הטיימליין. עם זאת, בחברת החשמל מודיעים כי בעתיד החברה אף תעניק שירותים בעמוד הפייסבוק, ביניהם שירותי מוקד 103.

 

 

אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת מסביר כי הפעילות תהווה גם כלי מרכזי לשיפור תדמיתה של החברה והמוניטין שלה. "בכוונתנו לחשוף בפני ה"לייקרים" שלנו את הצדדים היפים והטובים של החברה, להתמודד עם שאלות- גם קשות- ולהעביר מידע ללקוחותנו בזמן אמת. נשמח לקבל "לייקים" מכו-לם!".  

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים