קאדילק תציג קלאסיות נדירות במיוחד בפבל ביץ'
שתי מכוניות של קאדילק שתוכננו בשנות ה-30 אך לא יוצרו במקור, הפכו למציאות שנים מאוחר יותר על-ידי חובב קאדילק. עכשיו הן מגיעות לאירוע מכוניות קלאסיות
צמד מכוניות קאדילק שתוכננות בזמן המיתון הגדול באמריקה (שנות ה-30 של המאה הקודמת), ולא יוצרו, הפכו למציאות על-ידי חובב קאדילק. הן יערכו הופעה ציבורית נדירה בתערוכת המכוניות הקלאסיות של פבל ביץ', קליפורניה, זמן קצר לאחר שנמכרו במכירה פומבית תמורת קרוב לשני מיליון דולרים (יותר משמונה מיליון שקלים).
שתי המכוניות, מסדרת ה"פליטווד" (Fleetwood) של קאדילק, עוצבו בשנות ה-30 כחלק מהסדרה - אך מעולם לא הוזמנו על-ידי לקוחות ולכן לא יוצרו. באותם ימים קאדילק הציעה מבחר גדול של עיצובים וגרסאות, שהוזמנו מראש על-ידי הקונה. עשרות שנים מאוחר יותר, חובב קאדילק איתר את תוכניות העיצוב שלהן, והחליט לייצר אותן בסיוע סדנת בוני מרכבים אמריקאית.
הראשונה, בצבע לבן, היא מדגם 5802 שתוכנן בשנת 1934, עם מרכב רמבלסיט (Rumbleseat, ספסל אחורי נפתח מהמרכב שנודע בכינוי "מושב חותנת"). השנייה, בצבע שחור, תוכננה בשנת 1937, מדגם 5859, ומכונה פייטון (Phaeton, שם שנמצא כיום בשימוש פולקסווגן).
מאז יוצרו, שתי המכוניות היפהפיות כמעט ולא נראו בציבור. לאחרונה נמכרו ה-5802 וה-5859 תמורת כמיליון דולר כל אחת, והשרטוטים המקוריים שלהן היוו השראה ליצירת מכונית תצוגה חדשה - הסיאל (Ciel) שנחשפה בשנה שעברה. מכונית זו צפויה להשפיע על עיצוב קאדילק בעתיד, ותוצג אף היא בתערוכת קונקור ד'אלגנס בפבל ביץ'.
צמד הקלאסיות, אגב, מצוידות במנוע V16 עתיר נפח (7.4 ליטר) ובתיבת שלושה הילוכים ידנית. מנוע זה - הראשון מסוגו באמריקה - שימש שורה של מכוניות קאדילק בשנות ה-30, ולמרות גודלו האדיר סיפק 165 כ"ס בלבד (185 כ"ס בגרסת 7.1 ליטר שיוצרה לפני היעלמותו ב-1940). זה הספיק בשביל מהירות מרבית של בין 130 ל-160 קמ"ש, בהתאם לגודל המכונית בה הותקן.