שברולט ספארק עברה רענון קל, אצלנו ב-2013
מכונית המיני של שברולט זוכה לעיצוב חדש, ותמשיך להימכר עם אותו מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית. השיווק בישראל - החל משנת 2013
שברולט ספארק, מכונית המיני של ג'נרל מוטורס, עוברת עדכון של אמצע החיים. המכונית, שהושקה לראשונה בסוף שנת 2009, תגיע לתערוכת פריז הקרובה שתיערך בספטמבר, עם עיצוב מחודש, שינויים לתא הנוסעים ויחידות כוח זהות לנוכחיות. מחברת UMI נמסר ל-ynet כי עדיין לא ידוע מתי בדיוק יגיע אלינו הדגם המחודש, אך זה צפוי לקרות במהלך שנה הבאה.
הספארק המחודשת מקבלת את העיצוב ה"אמריקאי" של הדגם. הספארק הגיעה לארה"ב רק בחודש אפריל השנה, וכעת ברור למעשה שהדגם שהגיע לאמריקה היה פשוט גרסה מתוחת-פנים. ומה השינויים? יחידות תאורה בעלות עיצוב פנימי מעודכן, פגוש קדמי שונה וסבכה גדולה (עוד) יותר. מאחור השינוי החשוב ביותר יהיה למיקום פנס הבלימה המרכזי - שהוזז לספויילר האחורי ממקומו הקודם בשמשה. שברולט מציינת כי המטרה בשינוי זה הייתה לשפר את הראות לאחור.
בתא הנוסעים מציעה הספארק המחודשת קונסולה מרכזית חדשה, עם יותר מקום לאחסון. כן בוצעו שינויים לחלק מחומרי תא הנוסעים.
מתחת למכסה המנוע תציע את אותם מנועים מוכרים. בדגם המשווק אצלנו, זה אומר מנוע 1.2 ליטר עם ארבעה צילינדרים, הספק של 82 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית. לא ידוע על תוכניות להציע תיבה אוטומטית בשלב זה - שלא קיימת "אפילו" בשוק האמריקאי. מלבד המנוע הזה, שברולט תמשיך לשווק באירופה גם יחידת 1.0 ליטר עם 68 כ"ס, אף היא עם תיבה ידנית.
מנועים חדשים
מלבד השינויים לספארק, שברולט תציג בתערוכת פריז עוד שינויים להיצע הדגמים. אלו יכלולו את הצטרפותה של גרסת טורבו-בנזין חדשה להיצע האורלנדו, עם נפח של 1.4 ליטר ו-140 כ"ס. גרסה זו, שתוצע לפחות בתחילה רק עם תיבה ידנית, אינה מיועדת לפי שעה לישראל. בנוסף, דגם המאליבו המשפחתי, שעדיין לא משווק אצלנו, מצטייד לראשונה במנוע דיזל (2.0 ליטר, 163 כ"ס), שמוצע אצלנו באורלנדו.