שתף קטע נבחר
 

אופל, ניסאן ויונדאי עם דגמים חדשים בישראל

שלוש יבואניות מקומיות הכריזו על גרסאות חדשות: אופל מסתערת על הליסינג עם אסטרה סדאן ב-125 אלף שקל, ניסאן מציעה גרסה ידנית וזולה יחסית לקאשקאי ויונדאי מוסיפה כוח לוולוסטר

שלוש מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, כלמוביל (יונדאי, מיצובישי, סמארט ומרצדס), קרסו (רנו, ניסאן ואינפיניטי) ושלמה (אופל), מודיעות על הרחבת היצע הדגמים המקומי. בשני מקרים מדובר בכניסה לפלחי שוק חדשים - רכב פנאי ידני מוזל במקרה של ניסאן, משפחתית סדאן המכוונת לציי רכב גדולים מבית אופל. ביונדאי מדובר בגרסה חזקה יותר לקופה-קומפקטית.

 

אופל אסטרה סדאן

החשובה מהשלוש היא ללא ספק האסטרה סדאן החדשה, גרסת שלוש-קופסאות למשפחתית הקומפקטית והמוכרת לנו היטב. ואין להקל ראש במהלך של יבואנית אופל, חברת שלמה. שכן זו חדירה ראשונה משמעותית של המותג לקטגוריה החשובה ביותר בישראל, מאז האסטרה בראשית שנות ה-2000 - עדיין תחת בעלות הזכיינית הקודמת של המותג לארץ, חברת UMI. הסדאן החדשה מקבלת כך מיד עם הגעתה תפקיד חשוב במיוחד - שיפור משמעותי ביכולת המותג הגרמני להתמודד עם אריות השוק המקומי, בעזרת נוסחת הקסם הישראלית - תא מטען בולט וגדול.

 

אופל אסטרה סדאן ()
אופל אסטרה סדאן

 

האסטרה סדאן תוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר (140 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. רוכשים פוטנציאלים ישמחו ודאי לדעת כי הדגם החדש ארוך משמעותית מגרסת ההאצ'בק, עם ממד אורך של 466 ס"מ (לעומת 442), הקצר רק בארבעה ס"מ מהסטיישן המשווקת כאן אף היא. לשלושתן אגב בסיס גלגלים, גובה ורוחב דומים, ומכאן גם מרווח דומה בתא הנוסעים. תא המטען של הסדאן מציע נפח מרשים של 460 ליטר (370 בהאצ'בק, 500 בסטיישן).

 

 

מחיר אופל אסטרה סדאן עומד על 125 אלף שקל. תמורתם תקבלו גם שש כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, ומערכת שמע עם תפעול מההגה.

 

ניסאן קאשקאי ידני

רכב הפנאי הקומפקטי של ניסאן, הקאשקאי, ישווק מעתה אצלנו גם בגרסה ידנית. כך תוכל היבואנית, חברת קרסו, להציע גרסה מוזלת במיוחד של רכב הפנאי. את זה תעשה בעזרת בחירה במנוע 1.6 ליטר עם הספק מרבי של 117 כ"ס, המשודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית. עד עתה הציעה קרסו גרסת 2.0 ליטר אוטומטית כזולה מכולן.

 

ניסאן קאשקאי ()
ניסאן קאשקאי

 

מחיר הקשקאי יעמוד על 124 אלף שקל, 35 אלף פחות מה-2.0 ליטר. בכך הוא הופך לאחד מרכבי הפנאי הקומפקטיים הזולים בישראל, ואחד מהבודדים שמוצע אצלנו עם תיבה ידנית.

  

יונדאי ולוסטר טורבו

כמתוכנן, מתחילה יונדאי לשווק בארץ את הוולוסטר טורבו, גרסה מוגדשת למכונית ההאצ'בק-קופה הייחודית (דלת אחת משמאל, שתיים מימין). המנוע הוא יחידת ה-1.6 ליטר המוגדשת של יונדאי, עם 186 כ"ס ו-27 קג"מ. הטורבו תוצע בישראל עם תיבת שישה הילוכים ידנית ובמחיר של 160 אלף שקל, או שישה הילוכים אוטומטית (פלנטרית) במחיר של 170 אלף שקל.

 

יונדאי ולוסטר טורבו ()
יונדאי ולוסטר טורבו

 

הדגם הידני מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.4 שניות ולמהירות מרבית של 214 קמ"ש. הגרסה האוטומטית עושה זאת ב-8.1 שניות, ומאיצה אף היא ל-214 קמ"ש. שתיהן יוצעו ברמת גימור זהה, הכוללת חישוקי "18, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע וחיבורי USB ובלוטות' ובקרת אקלים. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים