שלא תתקררי! סשה ברון כהן מלביש את אשתו
איילה פישר החליטה לדפוק לפרמיירה של "עלובי החיים" שמלה שחושפת הרבה עור, אבל די מהר התברר לה שעדיף ללכת עם משהו על זה. מזל שהבעל סשה ברון כהן היה שם לעזור לה, אבל את המעצב(נ)ת היא הצליחה להרגיז
הגרסה הקולנועית של "עלובי החיים" הצליחה לייצר רעש עוד בטרם יצאה, עם הדיאטה המרעיבה של אן האת'ווי, הזקן של ראסל קרואו והקול של יו ג'קמן. אז המעצב(נ)ת קפצה לפרימיירה שנערכה אתמול בלונדון כדי לראות האם עלובים הם החיים, או שמא אין על מה להתלונן.
דגה את העליבות: אן האת'ווי
ראשונה להמם את המעצב(נ)ת היתה אן האת'ווי שהגיעה בשמלה שחשפה גוף מעוצב וטעם רע בבגדים. בשמלה של ג'יבאנשי שחושפת כתפיים וגב, האת'ווי נראתה כאילו היא טובעת בכל הבד. המעצב(נ)ת חושבת שאם היה מדובר בבד חלק ובגזרה זהה, זה היה עובד טוב יותר, כי הרי יותר מדי זה פחות מדי, וכל הקשקשים ותוספות הבד שיוו לה מראה של דגיג לבנבן וקטן ששחה מחוץ למים. עם זאת, המעצב(נ)ת חייבת לציין שהאת'ווי נראית נפלא. האיפור והשיער יוצרים מראה רומנטי וזוהר, שאפילו מצליח לבטל את ההסתייגות מהשמלה.
בשמלה אומללה ומלא חורים: איילה פישר
הבאה בתור היא איילה פישר, שהגיעה על תקן נשואה לסשה ברון כהן שמשתתף בסרט. פישר בחרה בשמלה לבנה של ווילו שהתכתבה מצוין עם התימה המרכזית של העליבות, בעיקר בשל החורים הרבים שחשפו לא מעט עור. אמנם לא לקח לה יותר מדי זמן לבקש ג'קט שיחמם אותה קצת, אבל במבט ראשון אין ספק שיש לגברת במה להתגאות.
אחרי שסיימה למצמץ בעיניה מרוב הלם, פנתה המעצב(נ)ת לבחון את השמלה. ובכן, מעבר לעובדה שמדובר במחוך שמחזיק מצוין את החזה, המעצב(נ)ת היתה מוותרת על קרעי הבד בחלק העליון של השמלה לטובת כיסוי מלא יותר. לא שיש לה בעיה עם חשיפת יתר, אבל שוב מדובר בעניין של יותר מדי זה פחות מדי. פישר היתה יכולה להיות הפצצה של הערב בשמלה עם מחשוף נמוך מים המלח בלי יותר מדי תוספות וקרעים, ודווקא בשילוב הג'קט המראה קצת יותר מעניין. בכל מקרה, הלוק מתאים יותר לערב אביבי נעים ולא ליום סגרירי, ואם את מתכננת להגיע לחתונה של חברה או משפחה, תשכחי משמלה כזו.
בלי להעליב אף אחד: הלנה בונהאם קרטר
כתמיד, הלנה בונהאם קרטר, הגיעה במשהו פומפוזי שנראה כאילו הוא שייך לאחורי הקלעים של איזו הצגה על המאות הקודמות. עם זאת, באופן מפתיע מדובר הפעם בשמלה לא יותר מדי משוגעת. קרטר בחרה בגזרה מוכרת משמלות קודמות, כזו שהיא יודעת שעובדת מצוין על הגזרה שלה. המחשוף אמנם גדול מדי, עם כל התוספות, ויוצר מראה של כתפיים רחבות יותר, אבל חוץ מזה מדובר במראה סולידי כמעט, אפילו לא ייאמן עבור קרטר. המעצב(נ)ת ממש נרגשת מזה, אם כי מהתסרוקת פחות.
הרקדנית האומללה: אמנדה סייפריד
אחת שחות מגזימה היא אמנדה סייפרייד המתוקה שבחרה בשמלה שחורה עם מחשוף עמוק ובגזרת פפלום שממשיך עד לתחתית בצד אחד. אין ספק שאם השמלה היתה ללא דוגמת הפפלום, סייפריד היתה המנצחת של הערב בשמלה סקסית ויפהפייה, שהולמת מישהי שזה עתה חגגה יום הולדת 27. עם זאת, הפפלום, שאמנם חביב על המעצב(נ)ת, קצת מעיק במראה הכללי, ודאי בשל התחתית הלבנה שטיפה הורסת את הייחודיות של השמלה. אם פפלום, אז עדיף באותו הצבע כדי למנוע מראה של רקדנית פלמנקו שאיבדה את הלהקה שלה. אגב, אורך השמלה היה צריך להיות עד מעט מתחת לברך ולא יותר.
לא עלובה בכלל: ג'יליאן אנדרסון
ההפתעה הגדולה של הערב היתה ג'יליאן אנדרסון שהגיחה בשמלה אדומה וממש לא עלובה, בגזרה מדהימה שהוציאה את גברת "תיקים באפלה" המנצחת של הערב. המעצב(נ)ת נשארה חסרת מילים ושקעה שוב לדכדוך למראה אנדרסון עם המחשוף, השיער, האיפור וכל מה שמסביב. אמנם קצת יותר מדי עם השטיח האדום (אי אפשר להיות מושלמים), אבל באמת שאין מילה רעה. ממש תיק באפילה.
עלובים עד הסוף: הגברים של עלובי החיים
עכשיו לגזרה החביבה על המעצב(נ)ת ביותר, זו שיש בה קצת יותר הורמונים גבריים. יו ג'קמן בחר במראה של "אכלתי משהו שניפח אותי ואני חייב להסתיר". אין הסבר למעיל גדול המידות שמבטל לחלוטין את הגזרה של ג'קמן, זו שהמעצב(נ)ת חולמת עליה בלילה. חבל. גם העניבה השחורה על גבי החולצה השחורה נראית כאילו לג'קמן לא ממש היה איכפת מהערב הזה וזה עוד יותר חבל. עניבה בצבע החליפה ובלי מעיל (תהיה גבר, תסבול קצת מקור) היו הופכים את המראה לטוב בהרבה.
ראסל קרואו בחר גם הוא בגזרה לא ברורה של מעיל עד לברכיים, שבשילוב עם עניבת פפיון יוצרים יחד אשליה של גוץ - קרואו גם ככה לא מאוד גבוה ומעיל בגזרה לא מחטבת ארוך מדי, ופפיון שחותך את הצוואר עושים לו לא טוב. אולי זה הפרידה מהאישה או העצבים שלא נרגעים. המעצב(נ)ת חוששת לומר מילה רעה, אז היא פשוט לוקחת כמה צעדים אחורה והולכת לשבת בחושך. לבד.
(צילומים: MCT)