לקסוס LS בישראל: החל מ-695 אלף שקל
מכונית הפאר היפנית הגיעה לישראל. תוצע כבעבר בשתי גרסאות - LS 460 ו-LS 600h היברידית עם בסיס גלגלים ארוך
הדור החדש של לקסוס LS, שנחשף בחודש יולי האחרון, הגיע לישראל. מחיר מכונית הפאר הגדולה יתחיל מ-695 אלף שקל לגרסת ה-LS 460, והחל מ-890 אלף שקל לגרסת ה-LS 600h בעלת הנעת הכלאיים.
מכונית הפאר החדשה מתבססת עדיין על פלטפורמת הדור הקודם, אך לטענת לקסוס זכתה ל-3,000 שינויים. בהם גם עיצוב מחודש בעל דימיון רב לדגמי לקסוס העדכניים, GS החדשה לדוגמה. מידותיה הנדיבות של המכונית נותרו דומות לעבר, כאשר האורך צמח בשלושה ס"מ ל-509 ס"מ, הרוחב נותר ללא שינוי (187.5) וכך גם הגובה (146.5) ובסיס הגלגלים (297 ס"מ). גרסת ה-600h מוצעת בישראל רק עם בסיס הגלגלים הארוך - 309 ס"מ ואורך כללי של 521 ס"מ (3+).
דגם הבסיס יוצע בשלוש רמות גימור: "Luxury" תעלה 695 אלף שקל, ותכלול מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים ומסך "12.3, מתלי אוויר אדפטיביים,
מושבי עור, דיפוני עור ועץ, שמונה כריות אוויר ומושבים קדמיים חשמליים עם שלושה זכרונות. גרסת "F-Sport" שעורכת הופעת בכורה בדור החדש, מיועדת לחובבי הנהיגה ומציעה מתלי ספורט מונמכים ב-10 מ"מ, בלמי ברמבו עם שש בוכנות, דיפרנציאל מוגבל החלקה, חישוקי "19 וערכת עיצוב ספורטיבי. מחירה 750 אלף שקל.
גרסה שלישית היא ה-"Premium", שמציעה מושבים ודיפוני עור נאפה, מושבים אחוריים מתכווננים חשמלית, וילונות צד חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים ו-10 כריות אוויר. מחיר גרסה זו עומד על 805 אלף שקל.
לקסוס תציע את ה-LS 600h בארבע רמות גימור, שמחירן ינוע בן 890 אלף שקל למיליון ו-125 אלף שקל. לעומת מנוע 4.6 ליטר עם 387 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית בגרסת ה-LS 460, ל-LS 600h מנוע 5.0 ליטר עם 394 כ"ס ומנוע חשמלי שמספק 224 כ"ס. יחד הספק המערכת עומד על 445 כ"ס, והוא עובר לכל ארבעת הגלגלים בסיוע תיבת הילוכים אוטומטית רציפה.