'הרבה מס, מס, מס'. יחימוביץ' על הכוונת של לפיד
מפלגת יש עתיד פתחה בבליץ סרטונים באינטרנט שמטרתו לעמת את יתרונותיה עם חסרונות יריביה. "הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לנהל קשר ישיר עם הבוחר בלי מתווכים ומסננות"
אחרי שהצליח למתן את הפגיעה בכוחו בסקרים בעקבות הצטרפותה של ציפי לבני לזירה הפוליטית, עובר כעת יאיר לפיד להתקפה: מפלגת יש עתיד יוצאת היום (ב') בבליץ סרטונים באינטרנט, במטרה להציג את יתרונותיה - ולא פחות מכך את החסרונות של היריבים.
כל עדכוני בחירות 2013 - באתר הבחירות של ynet
הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet
קהל היעד, גם הפעם, הוא גולשי הרשתות החברתיות. במפלגתו של לפיד הודיעו כי ישקיעו את רוב תקציב הפרסום שלהם באתרים השונים באינטרנט, והם עושים שימוש ברשתות השונות על מנת להפיץ את המסרים ללא תשלום.
יריית הפתיחה בקמפיין המודעות שלהם הייתה לפני שבוע וחצי, אז הועלה סרטון שתקף את הליכוד וישראל ביתנו בשל היעדר נשים מהעשירייה הראשונה ברשימה לכנסת. הבוקר
הגיע תורה של יו"ר מפלגת העבודה: בסרטון החדש, לפיד תוקף את תוכניתה הכלכלית של ח"כ שלי יחימוביץ', שלטענתו תביא להטלת מסים על מעמד הביניים כדי לממן אותה.
הסרטון השני מבקש להציג את הפוליטיקאים המכהנים כאופורטוניסטים ששומרים על האינטרסים שלהם - כשהקריין מציג את הדמויות המרכזיות בזירה הפוליטית ואת הנדידות שלהם ממפלגה למפלגה. "הרשתות החברתיות מאפשרות לנו לנהל קשר ישיר עם הבוחר, בלי מתווכים ובלי מסננות, כך שכל אחד יכול לקבל תשובות אמתיות על מה שחשוב לו" אומרת נילי רייכמן, מנהלת התקשורת וההסברה בקמפיין המפלגה. "בזכות הזירה החדשה הזו אנחנו מוצאים כל הזמן דרכים יצירתיות להעביר את המסר שלנו".