שתף קטע נבחר

שופינג, עכשיו: קסטרו השיקה חנות אונליין

רשת האופנה הישראלית השיקה חנות מקוונת חדשה המאפשרת ללקוחותיה להתעדכן בקולקציות החדשות של הרשת, לצפות במוצרים ולרכוש אותם אונליין בכל רגע נתון

רשת האופנה קסטרו השיקה היום (א') את חנות האונליין שלה Castro.com. החנות המקוונת מאפשרת ללקוחותיה להתעדכן בכל רגע נתון בקולקציות החדשות של הרשת, לצפות במוצריה ולרכוש אותם אונליין.

 

החנות המקוונת הוקמה בהשקעה של מיליוני שקלים והיא יוצרת חוויית משתמש נוחה וקלה, המחברת בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב גרפי, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות. ניתן לגלוש בחנות המקוונת בעברית ובאנגלית ולצפות בכל קולקציות האופנה של קסטרו.

 

בחנות ניתן לקבל מידע מקיף על כל פריט: מידה, צבע, הרכב בד, מחיר, הוראות טיפול וכביסה, וכן מדריך להתאמת המידה לגוף, המלצות מסטייליסטית הבית להשלמת המראה ועוד. כמו כן, ניתן להזמין פריטים באתר כמתנה, לשלוח אותם באריזת מתנה ובצירוף כרטיס ברכה אישי. אספקת המשלוחים מתבצעת על ידי חברת UPS בתוך 2-7 ימי עסקים מרגע ההזמנה.

 

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, אמר כי "חנות האונליין החדשה של קסטרו מאפשרת קניית אופנה מהנה, נוחה ובטוחה, בכל זמן ובכל מקום המועדף על לקוחות בית האופנה. אתר המכירות המקוון של קסטרו הוא עבורנו קפיצת מדרגה משמעותית בקרבה המלאה לעולמם של לקוחותינו, בהבנת צרכיהם וברוח הזמן של התרבות הדיגיטלית."

 

עוד הוסיף רוטר כי "החנות היא המשך טבעי לפעילותה הנרחבת של קסטרו בתחום הדיגיטלי, והחנות החדשה משלימה באופן הרמוני את החוויה האופנתית של קסטרו. זמן רב ומשאבים הופנו אל תכנון ובניית מוצר האונליין המושלם, שיאפשר ללקוחותינו ליהנות מכל קולקציות האופנה שלנו בתהליך ידידותי, מהנה, מהיר ופשוט - גם באתר האינטרנט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: דודי חסון
גל גדות בקמפיין החדש
צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון
יונתן וגמן בקמפיין. לקנות בכל מצב
צילום: דודי חסון
מומלצים