סלקום סוגרת מרכזי שירות בר"ג ומודיעין
בחברה מצטמצמים ויסגרו את מרכזי השירות מול קניון איילון ובישפרו סנטר ב-30 בינואר. תושבי ר"ג והסביבה יעברו לקבל שירות בפ"ת ותושבי מודיעין: בחנות דינמיקה בעיר. סלקום: "המרכז בפ"ת יישפר את חווית הלקוח"
חוסכים בסלקום: חברת הסלולר סוגרת את מרכז שירות הלקוחות והתיקונים שלה בר"ג, מול קניון איילון, וכן את מרכז שירות הלקוחות והתיקונים בישפרו סנטר, באזור התעשייה מודיעין. במהלך 2012, סלקום סגרה מרכזי שירות בחולון, ברעננה וברחוב אבן גבירול בתל אביב.
- סלקום: התחרות שחקה את הרווח הנקי ב-38%
- ללא הגבלה? חריגות גלישה יקרות בסלולרי
- הום סלולר: 19 שקל לחודש ראשון "ללא הגבלה"
הסיבה לסגירות הללו היא התייעלות לשם שמירה על רווחיות, בעידן שבו מחירי הסלולר צנחו לאפס שקלים לחודש במסגרת מבצעים. נסיונות החיסכון האלה לא בהכרח הולכים בד בבד עם הנוחות והנגישות לצרכן, ולפעמים אף פוגעים בה.
מעתה, לקוחות סלקום תושבי ר"ג והאזור יצטרכו להגיע למרכז שירות הלקוחות בפ"ת, שיקלוט את עובדי מוקד השירות שנסגר. לקוחות שירצו תיקון מכשירים נקודתי - יוכלו לקבל אותו באחת משתי נקודת השירות של רשת חנויות דינמיקה שבבעלות סלקום, בקניון איילון.
לקוחות סלקום במודיעין וסביבתה, יקבלו שירות מעתה רק בנקודת השירות של דינמיקה בקניון לב העיר 7. גם נקודה זו תקלוט את העובדים של מרכז השירות שנסגר.
סלקום: נוצרה קרבה בין המרכזים
בסלקום מסבירים, כי סגירת מוקד השירות בר"ג נעשתה בשל הקרבה שנוצרה בין מרכזי השירות של פתח תקווה ורמת גן לאור פתיחת הגשר החדש מאפשרת מעבר למרכז דגל אזורי, שמעסיק את עובדי שני המרכזים. למרכז בפתח תקווה גישה וחניה נוחה יותר, כך לפי סלקום, ויספקו שם שירות טכני, שירותי שליחויות ושרות התקנת דיבוריות. עוד ביקשו לציין, כי ללקוחות שמבקשים שירות תיקונים נקודתי- הוכשרה רשת דינמיקה בקניון איילון לצורכי מסירת ואיסוף תיקונים.
גם חברות הסלולר האחרות סגרו מרכזים ב-2012: פרטנר סגרה חנות בסינמה סיטי בראשל"צ ופלאפון מנסה להעביר לקוחות לשירות אונליין במטרה לצמצם את המגע עם שירות הלקוחות הפרולי והטלפוני.
בסלקום מסרו בתגובה: "מרכז הדגל האזורי בפתח תקווה, שיהווה נקודת שירות מרכזית לרבות שירות טכני, שליחויות ושירות התקנות יעניק שיפור בחוויית השירות ללקוח. נקודת השירות של דינמיקה במודיעין תעניק את המענה הנדרש לצורכי הלקוחות באזור".