רנו קנגו מחודשת תגיע לישראל בסוף השנה
המסחרית הקומפקטית של רנו עוברת עדכון אחרי חמש שנות שיווק. תציע עיצוב מחודש ושיפור לאיכות, לצד מנועים מוכרים - בהם גרסה חשמלית
רנו קנגו, המסחרית הקומפקטית של רנו שהוצגה לראשונה בסוף שנת 2007, עוברת מתיחת פנים נוספת. הקנגו העדכנית תגיע לישראל ברבעון הרביעי של השנה, עם עיצוב מחודש והבטחה לשיפור באיכות החומרים והייצור. המסחרית המחודשת תיוצר רק במפעל רנו בצרפת, לצד אחותה התאומה - מרצדס סיטאן.
עיצוב הקנגו לא השתנה באופן דרמטי, אך מעתה הוא מאמץ את שפת העיצוב החדשה של רנו. זה אומר שיש כעת סמל מותג גדול מלפנים, יחידות תאורה חדשות וסבכה גדולה יותר. מהצד השינויים מינוריים, בעוד שמאחור ניתן לזהות יחידות תאורה בעלות עיצוב שונה.
בתא הנוסעים רנו מבטיחה שיפור לאיכות החומרים, כמו-גם קונסולה קדמית שונה בהשראת הקליאו. זו תכלול כעת גם מערכת מולטימדיה משודרגת עם אפשרות להתקנת אפליקציות (שכפי הנראה לא תגיע לישראל), כמו גם גלגל הגה בעיצוב חדש.
גם מפרט האבזור יהיה נדיב מבעבר, ויכלול בין היתר מצלמת נסיעה לאחור, מערכת לסיוע בזינוק בעלייה ונורית העברת הילוכים שתציע מתי הכי כדאי להעביר הילוך לטובת חסכון בדלק.
חידוש משמעותי יותר בתא הנוסעים נרשם במספר המושבים - כאשר הקנגו תוצע לראשונה בחלק מהגרסאות עם עם שלושה מושבים קדמיים (נהג + שני נוסעים), כלומר עם שלושה, חמישה, שישה, שבעה או שמונה מושבים בעד שלוש שורות. כל זאת בשלושה אורכי מרכבים - רגיל, ארוך או מקסי.
מתחת למכסה המנוע רנו תציע חמש יחידות כוח שמרביתן הוצעו גם בקנגו היוצאת. היצע הדיזל החשוב לשוק הישראלי יכלול גרסאות 75, 90 ו-110 כ"ס, ובנוסף תוצע גם גרסת בנזין עם 115 כ"ס. הקנגו החשמלית, שעדיין לא משווקת אצלנו, תמשיך להימכר עם 95 כ"ס ותציע כעת רעש מנוע מלאכותי עד 30 קמ"ש, לשיפור הבטיחות בעיר.
הקנגו המחודשת תוצע גם עם מערכת עצור-סע ובלימה רגרנטיבית, לסיוע בחסכון בדלק. ברנו מעריכים כי המערכות, לצד ציות לנורית העברת ההילוכים, יובילו לחסכון של 10% בתצרוכת הדלק המשולבת. פרטים נוספים על הקנגו, כמו גם מחירים, צפויים להתפרסם לקראת שיווק הדגם בישראל בסוף השנה.