הונדה סיוויק סטיישן - אצלנו בשנה הבאה
המכונית הקומפקטית של הונדה זוכה כצפוי לגרסה נדיבת-נפח מטען. תוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה, תגיע לישראל ברבעון הראשון של 2014
הונדה תציג סיוויק סטיישן (טורר) בתערוכת הרכב של פרנקפורט. הדגם הוותיק יזכה לגרסה בעלת תא מטען מכובד, לראשונה מאז נעלמה גרסה כזו מהמשפחה בשנות ה-90. ובפעם הראשונה בתולדות המותג בארץ, היא תשווק גם כאן כמתחרה ישירה לפורד פוקוס סטיישן ויונדאי i30cw המצליחות, תוך שהיא מבטיחה כי נפח תא המטען שלה מציב רף חדש בקטגוריה. קבלו תמונות ראשונות ופרטים, כחצי שנה לאחר חשיפת מכונית התצוגה.
- הונדה סיוויק סטיישן - בישראל כבר בסוף השנה
גרסת הסטיישן, או "טורר" כפי שהונדה מכנה את גרסאותיה הארוכות (ע"ע אקורד), תהיה ארוכה בלא פחות מ-23.5 ס"מ מהגרסה הפופולרית של המכונית הקומפקטית. בשאר הממדים (רוחב וגובה) לא יהיה שינוי. תא המטען לעומת זאת יציע 624 ליטר של נפח כאשר מושבי השורה האחורית ניצבים, צמיחה של 147 ליטר. כאשר המושבים מקופלים יגדל הנפח ל-1,668 ליטר, 290 יותר מההאצ'בק.
יחידות המנוע בסיוויק סטיישן יהיו ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל (120 כ"ס, 30 קג"מ) או 1.8 ליטר בנזין (142 כ"ס, 17 קג"מ), ואליהן ישודכו תיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות. המכונית הארוכה (והכבדה יותר) תציע גם מערכת מתלים בעלת שיכוך משתנה (ADS) מאחור, המתאימה עצמה למשקל ותנאי הדרך וכוללת שלושה מצבים קבועים מראש - "קומפורט", "נורמל" ו"דיינמיק".