שתף קטע נבחר
 

ברוסיה - שראפובה, בארה"ב - שוגרפובה

הטניסאית הרוסיה החליטה לקדם את ה"בייבי" שלה בדרך לא שגרתית - ופנתה לבית המשפט בפלורידה כדי לשנות את שמה לשוגרפובה במהלך אליפות ארה"ב הפתוחה

מה לא עושים בשביל פרסום? מריה שראפובה, שלאחרונה קיבלה את תואר "האתלטית הרווחית ביותר בספורט העולמי", החליטה לקדם את מותג הממתקים שלה "שוגרפובה" בדרך לא שגרתית.

 

הטניסאית הרוסיה פנתה לבית המשפט בפלורידה במטרה לשנות את שמה ל"שוגרפובה" באליפות ארצות הברית הפתוחה, על מנת לקדם את ה"בייבי שלה". אם זה לא מספיק - אז שראפובה (או שוגרפובה, מה שתרצו) החליטה שעל בגדיה יופיע סמל המותג בתחרות.

 

מריה שראפובה (צילום: MCT) (צילום: MCT)
מריה שראפובה(צילום: MCT)

 

שראפובה כבר השקיעה חצי מיליון דולר בחברה החדשה שלה, ומתכננת להתרחב ולהשתלב גם בשוק האופנה והקוסמטיקה. אם כל זה יעזור לשראפובה לזכות שוב בארה"ב (זכיה אחרונה - ב-2006) - אנחנו מפרגנים.

 

שוגרפובה (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
שוגרפובה(צילום: Gettyimages)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים