שתף קטע נבחר

נהג אגד שנטען שקילל "דובר אמת" בפוליגרף

הנהג נמצא דובר אמת בפוליגרף, למרות תלונת הנוסעת שטענה כי קילל אותה ואת בנה. היא עצמה מתעקשת כי המקרה אירע כפי שתיארה אותו

נהג "אגד" שנטען כלפיו כי קילל נוסעת, "טוהר" לאחר שהתגלה דובר אמת בבדיקת פוליגרף. מקורביו של הנהג אמרו כי בכוונתו לנקוט אמצעים משפטיים נגד הנוסעת, ובחברת "אגד" התייצבו מאחורי הנהג. 

 

עוד ידיעות בחדשות ynet:

הפיליפינים: 20 הרוגים ברעידת אדמה

לבני: שוויון זכויות לפסולי חיתון ולזוגות גאים

בדיקת הפוליגרף שבה נמצא דובר אמת  ()
בדיקת הפוליגרף שבה נמצא דובר אמת
 

הפרשה אירעה ביום רביעי שעבר, כאשר תושבת קריית מוצקין עלתה לאוטובוס בקו 12 ועשתה את דרכה עם בנה בדרך למעון היום שלו. היא סיפרה כי עלתה לאוטובוס בכוונה לפני השעה 7:00, אז ניתן להסיע עגלות ילדים חינם. לטענתה דרש ממנה הנהג תשלום ומשסירבה, הוא החל להטיח בה צעקות וקללות, בשיאן אף קילל שבנה התינוק ימות.

 

האישה פרסמה את הדברים בסטטוס בפייסבוק, עם תמונתו של הנהג, הגישה תלונה במשטרה וב"אגד", ובהמשך חזרה על הדברים באוזני כתב ynet. ב"אגד" התרשמו מחומרת המעשים ופתחו בחקירה, אלא שתוך זמן קצר התברר כי הדברים לא התרחשו כפי שתיארה אותם המתלוננת. הנהג אישר כי בטעות דרש תשלום מהנוסעת גם עבור העגלה, אולם לאחר מכן אף הציע לשלם מכיסו עבור הנסיעה. עם זאת, הוא הכחיש בכל תוקף כי קילל את הנוסעת או צרח עליה כפי שתיארה.

 

נוסעים שהיו באוטובוס כתבו תצהירים, ובהם תואר כי הקללות והצעקות הוטחו דווקא בנהג, וכי האישה אף עזבה את תינוקה לבד באוטובוס כאשר יצאה לצלם אותו. גם שני נהגים אחרים כתבו תצהירים, ולפיהם על אותו רקע נתקלו בנוסעת בעבר והיא אף קיללה אותם.

 

ב"אגד" החליטו לשלוח את הנהג לבדיקה במכון חיצוני. הוא נשאל אם קילל את הנוסעת ואיים עליה וכן אם היא קיללה אותו, והוא נמצא דובר אמת לגבי שלוש השאלות.

 

"הוא הרגיש שירדה לו אבן מהלב, למרות שהיה בטוח בצדקתו", סיפרו מקורביו. "זו הייתה תקופה קשה של תסכול רב וכאב. נוסעים הצביעו עליו, חשבו שהוא אדם אכזר. מצד שני היה חיזוק מנוסעים שבאו להעיד לטובתו. מה שהכי הרבה קומם אותו היה שכל מה שהיא קיללה אותו, גם קללות לגבי ילדיו - היא טענה שהוא קילל אותה".

תגובתה של הנוסעת ברשת ()
תגובתה של הנוסעת ברשת
 

הנהג הגיש במשטרה תלונה נגד הנוסעת ואמר כי בכוונתו להיאבק "עד הסוף". לדבריו, הוא "אינו מוכן להיות שק חבטות של כל נוסע שרוצה להוציא כסף מ'אגד' תוך הכפשות".

 

אך הנוסעת הגיבה לדברים ברשת: "'אגד' לא יצרה איתי קשר מאז שבוע שעבר, והתלונה לא שקרית. 'אגד' יכולים לומר מה שהם רוצים, אני הייתי שם. אני חוויתי את מה שחוויתי. לצערי, שום הכחשה מצדם לא תשנה את המציאות. לא אבזבז את זמני ואת כוחותיי הנפשיים היקרים לי כל כך על תלונה שקרית. מעבר לכך, אני חושבת שאשאיר את כל ההצהרות לבית משפט".

 

דובר "אגד", רון רטנר, אמר כי החברה מתייצבת מאחורי הנהג. "בדרך כלל אנחנו לא מפרסמים את הנושא, גם אם תלונה של נוסע לא מתגלה כאמיתית. אבל המקרה הזה מאוד מקומם ומכעיס, בגלל הפרסום בפייסבוק, והמהירות שבה חורצים את דינו של נהג שלא עשה דבר, היא בלתי נסבלת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתייצבים מאחורי הנהג. "אגד"
מומלצים