יונדאי ix35 מחודש הגיע: אותו מחיר, פחות כוח
רכב הפנאי הקומפקטי עבר מתיחת פנים שמגיעה כעת לישראל. מנוע הבנזין הבסיסי הוחלף במנוע חלש מבעבר, רמת האבזור עלתה ומחיר מרבית הגרסאות לא השתנה
חודשים ספורים לאחר שעבר מתיחת פנים ראשונה, יונדאי ix35 המחודש מגיע לישראל. הדגם, שהוצג לראשונה בשנת 2010, עבר עדכונים קוסמטיים קלילים, שכוללים בין היתר הוספת תאורת יום מסוג לד מלפנים.
שינוי חריג נרשם מתחת למכסה המנוע, שם שוכנת יחידת 2.0 ליטר בנזין חדשה שחלשה מהיחידה המוחלפת. היא מספקת 154 כ"ס ב-6,200 סל"ד (163 כ"ס ב-6,200 סל"ד במנוע הקודם), והמומנט ירד מ-20.1 קג"מ ב-4,600 סל"ד ל-19.5 קג"מ ב-4,600 סל"ד. לטענת היבואנית, למנוע החדש גמישות טובה יותר.
מנגד, תצרוכת הדלק הממוצעת דווקא עלתה - מ-11.49 ק"מ לליטר בדגם היוצא, ל-11.36 ק"מ לליטר כעת, ואיתה פליטת המזהמים - 204 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ לעומת 187 גרם לק"מ בעבר. מדובר בצעד תמוה מצד יונדאי, וכזה הנוגד את המגמה להפחית תצרוכת דלק וזיהום אוויר בתעשיית הרכב.
בנוסף ל-2.0 ליטר החדש, ה-ix35 יוצע בישראל גם עם מנוע 2.4 ליטר (177 כ"ס ו-23.1 קג"מ) ומנוע דיזל (184 כ"ס ו-40 קג"מ) - שנותרו שניהם ללא שינוי. לשלוש הגרסאות תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית (כפולה בחלק מהגרסאות בתוספת תשלום).
ה-ix35 יוצע מעתה עם בקרת שיוט תקנית, מערכת מולטימדיה עם ניווט לוויני, חישוקי "18 ברוב הגרסאות ועוד תוספות בהתאם לרמת הגימור. מחירו נותר ללא שינוי בכל הגרסאות, למעט היקר ביותר מדגמי הבנזין - החל מ-151 אלף שקל לדגם בנזין בסיסי, ועד ל-200 אלף ליקר ביותר (הוזלה של 5,000 שקל).