שברולט קולורדו - טנדר קטן, באמריקאית
מי שרואה בסילברדו הענק רכב גדול מדי, מוזמן לבחור בדור החדש של הקולורדו, הטנדר הממש קטן של היצרנית - יחסית כמובן. עדיין לא ידוע אם ישווק גם אצלנו
שברולט חשפה את הקולורדו (Colorado) החדש, טנדר קטן במונחים אמריקאים - ובינוני-גדול במונחים ישראלים. מדובר בעצם ברכב שממוצב בין טנדרים רגילים אצלנו (איסוזו D מקס למשל), לטנדרים ממש גדולים כמו שברולט סילברדו, או פורד F-350.
הקולורדו החדש יוצע עם מנועי בנזין ודיזל, אך עדיין לא ברור אם ישווק אצלנו - לפחות לפי שעה. אלו יהיו יחידות 2.5 ליטר (ארבעה צילינדרים) עם 193 כ"ס, או 3.6 ליטר (V6) עם 301 כ"ס. שתיהן יוצעו עם הנעה אחורית או כפולה ועם תיבת שישה הילוכים אוטומטית. שברולט תציע גם גרסת טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטר עם ארבעה צילינדרים ו-180 כ"ס.
שברולט תציע שלושה אורכי מרכב ושני סוגי תאי נוסעים. תא נוסעים רגיל (לחמישה) יוצע בשני אורכים - 540 ס"מ ובסיס גלגלים של 326 ס"מ, או 571 ס"מ ובסיס גלגלים של 357 ס"מ. לשניהם אותו גובה (200 ס"מ) ורוחב (189 ס"מ).
גרסה שלישית תהיה באורך 529 ס"מ ועם בסיס גלגלים של 325 ס"מ - ותציע תא נוסעים מקוצר (מה שמכונה באמריקה Extended Cab במקום Crew Cab בשתי הגרסאות האחרות). גרסה זו גם מעט צרה מהיתר (186 ס"מ), אך מציעה את אותו הגובה (200 ס"מ). הגרסאות השונות יציעו כושר העמסה של בין 1,796 ל-1,935 ק"ג.
הקולורדו החדש ישווק באמריקה בסתיו 2014 - מה שמותיר לשברולט עוד לא מעט זמן לבצע בו שינויים אחרונים. בהתאם מפרט טכני סופי צפוי להתפרסם רק בשנה הבאה. כדאי לציין גם כי שברולט כבר השיקה את הדגם בשווקים מחוץ לארה"ב (לפני כשנתיים), אך לבסוף החליטה לבצע בו עדכון עיצובי מקיף לפני שיווק באמריקה הצפונית.