רכבת ישראל על השיבושים: "זו לא פארסה"
בעקבות הסופה נסגר הקו בין ת"א למודיעין דרך נתב"ג. נוסעים דורשים החזר כספי. סמנכ"ל הרכבת אמר לאולפן ynet: "התיקון יימשך שבועות"
הביקורת שמוטחת באופן כמעט תדיר ברכבת ישראל
, ביקורת שגברה על רקע נזקי הסופה האחרונה
, נדחית בנחרצות על ידי הנהלת החברה. הצפה של 250 אלף קוב מים, שנגרמה על ידי הסערה, גרמה לשיבושים קשים
וסגירת הקו מתל אביב למודיעין שעובר גם דרך נתב"ג. בראיון לאולפן ynet הודף היום (ב') סמנכ"ל הבטיחות של רכבת ישראל, אודי קפלנסקי, את הביקורת: "לא מדובר בפארסה אלא בנזקי טבע. לא ניתן לרכבת לפעול במקום לא בטוח".
קטע המסילה נחסם לשני הכיוונים בגלל הצפה שנמשכת לאורך 2.5 קילומטר ובאחת המנהרות הגיעה לגובה של 10 מטרים. עבודות שאיבת המים נמשכו חמישה ימים ללא הפסקה,
ורק אחרי שהסתיימו ניתן היה לאמוד את הנזק לתשתית ולמערכות שונות.
הרכבת: תקלה על קו ת"א-נתב"ג-מודיעין (צילום: אבי פרץ, חגי דקל ואבי חי)
בעקבות האיחורים בקו אמרו נוסעים ששוחחו הבוקר עם ynet שהם פנו לשירות הלקוחות של רכבת ישראל ודרשו פיצוי כספי.
קפלנסקי: "פעולות התיקון אכן יימשכו כמה שבועות בודדים. אנחנו מפיקים לקחים לקראת הסופה הבאה אבל זה לא תהליך מיידי. ועדיין, גורם התחבורה שתפקד הכי טוב במהלך הסופה זו הרכבת".
ההצפה בקו למודיעין
רכבת ישראל
מומלצים