עדן טבע מרקט מוזילה תוספי מזון למועדון
ברשת מבטיחים להוזיל החל ממחר 2,472 ויטמינים, מינרלים ותוספים ולהיות עד 20%-40% זולים יותר מרשתות הפארם. כדי לגייס לקוחות למועדון, מחיר ההצטרפות ירד מ-50 ל-10 שקלים לשנה
"ממחר נוזיל 2,472 פריטים, תוך התחייבות למחירים הזולים ביותר בכל סניפי עדן טבע מרקט, כולל בתוך סניפי מגה", אמר מנכ"ל הרשת גיא פרוביזור במסיבת עיתונאים שערך.
עוד בערוץ הצרכנות :
קבוצת פוקס תשיק כרטיס מועדון לכל הרשת
בשורה רעה להורים: סימילאק מעלה מחירים
תחרות לצומת ספרים וסטימצקי: קרביץ תמכור ספרים
"זה מהלך רק לחברי מועדון - הורדנו את דמי ההצטרפות מ-50 שקל לשנה ל-10 שקלים בשנה. אנחנו מתחייבים למחירים האלה, כל עוד הספקים לא יעלו את המחיר - לא נעלה מחירים. אנחנו הולכים לתת מכה לכל מי שמכר ביוקר בשוק הזה".
פרוביזור טוען שהרווחיות הגולמית בשוק היתה 35% אחרי מבצעים. בעדן טבע מרקט יעבדו על 10% רווח גולמי. כיום 30 מיליון שקל מתוך 480 מיליון שקל. "בחצי השנה הראשונה נכפיל את המכירות. השוק יגדל בתוך 5 שנים למיליארד שקל והיעד שלנו לגדול מ-5% ל-15%.
"נחולל מהפכה בתוספי המזון"
"בשבועיים הקרובים הרשתות יאבקו בנו ולמרות הכל, נהיה הכי זולים והצרכן ירוויח. כמו שהוזלנו את סל מוצרי החלב נחולל מהפכה בתוספי המזון".
מה זה משנה אם אתם מוזילים קטגוריה של מוצרים, אם הסל הכללי שלכם יקר?
"אנחנו מוכרים סל ספציפי של מוצרים איכותיים. אנחנו יכולים להתחייב שזה הסל הכי משתלם לעומת רשתות ומחלקות דומות כמו שופרסל גרין. אני יותר זול מרמי לוי באלפרו. צרכן בריאות יקנה אצלנו".
המהלך כולל גם את אתר האינטרנט של הרשת. ממחר, אפשר יהיה לקבל משלוח חינם של ויטמינים בקניית שלושה מוצרים, דרך אתר האינטרנט.
"מגה גלופלקס אצלנו זול בכ-85 שקלים. רסקיו רמדי כ-20 שקלים", אמר פרוביזור.
יחד עם זאת, אומגה 3 של אלספה 210 כמוסות עולה בסופר-פארם במסגרת קופון 49.90 שקל לעומת 54.90 שקל בעדן טבע מרקט. בעדן טבע מרקט מסרו שגם אצלם יש מבצע לשבועיים במסגרתו המוצר יימכר ב-48.90 שקל.
בנוסף, המחירים של עדן טבע מרקט גבוהים ממחירי אתרי אינטרנט בחו"ל. "ההפרש בינינו לבין חו"ל יהיה קטן מאוד", טוען פרוביזור. "השוק האמריקני מגלגל 12 מיליארד שקל בשנה. כוח הקנייה שלהם גדול משלנו".
תהיו יותר זולים מקופות חולים וממותג פרטי?
"כן, רק שאנחנו לא מוכרים את אותם מותגים".
שוק תוספי התזונה מגלגל 750 מיליון שקל. סופר-פארם היא מובילת השוק עם 265 מיליון כשאחריה ניו-פארם, קופות חולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים. סך הכל יש בישראל 1,600 נקודות מכירה שעוסקות במכירת ויטמינים, מינרלים ותוספי מזון. סל קנייה ממוצע בישראל עומד על 150 שקל. המוצרים המובילים במכירות: אומגה 3, ויטמיני סי, ויטמיני די, מולטי ויטמין, מגנזיום, סידן, מגה גלופלקס ו-Q10.