שתף קטע נבחר
 

פיז'ו 308SW בהופעת בכורה; בישראל השנה

פיז'ו חושפת גרסת מרכב חדשה ל-308, ה-SW - סטיישן עם חמש דלתות ותא מטען גדול. בישראל כבר במהלך 2014

פיז'ו חשפה תמונות ראשונות של ה-308SW, גרסת הסטיישן של ה-308 החדשה. המשפחתית הקומפקטית היא מכונית ראשונה של פיז'ו שלמרות החלפת הדגם, שומרת על השם של הדור היוצא. זאת כחלק ממדיניות שמות חדשה עליה הוכרז אשתקד.

 

 

ה-308SW ארוכה ב-33 ס"מ מדגם ההאצ'בק, עם אורך כולל של 458 ס"מ - לעומת 425 בהאצ'בק ו-450 בסטיישן הקודמת. כל זאת לטובת תא מטען גדול יותר - ואכן יש כזה: 610 ליטר בלי לקפל את הספסל האחורי, זינוק של 140 ליטר לעומת 470 ב-308 הרגילה, וצמיחה גם ביחס ל-SW הקודמת, שהציעה 575 ליטר.

 

 

ה-SW מבוססת על פלטפורמה מודולרית חדשה, שאיפשרה לפיז'ו להוריד את המשקל העצמי בכ-140 ק"ג. דבר זה יסייע להפחתת תצרוכת הדלק וזיהום האוויר, לצד שיפור בביצועים. הדגם החדש יצויד במנועי ה-308, שכוללים יחידת 1.2 ליטר (82 כ"ס) וצמד מנועי טורבו בנפח 1.6 ליטר (125 או 155 כ"ס). שני מנועי הטורבו יגיעו כפי הנראה לישראל בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית.

 

לפי שעה נראה כי בניגוד לדור הקודם, ה-308SW החדשה לא תציע גרסת שבעה מושבים. את התפקיד הזה שומרים בפיז'ו ל-5008, המיניוואן התאום של סיטרואן C4 פיקאסו.

 

 

ומתי אצלנו?

ה-308SW תוצג בהופעת בכורה בחודש מרס, בתערוכת ז'נבה. מחברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו לישראל, נמסר ל-ynet כי שיווק הסטיישן החדשה יחל בישראל מיד לאחר שיחל ייצור הגרסאות האוטומטיות. זה יקרה לקראת אמצע השנה, במקביל להשקת ה-308 האצ'בק בישראל. שיווקה של זו מתחיל באירופה בימים אלה, והגעתה אלינו צפויה מיד לאחר שתוצע עם תיבה אוטומטית.

 

פיז'ו 308 האצ'בק:

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 308SW
תא המטען גדל ל-610 ליטר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים