ב.מ.וו X3 - מתיחת פנים ויישור קו משפחתי
לקראת תערוכת הרכב המתקרבת של ז'נבה, חושפת ב.מ.וו גרסה עכשווית לרכב הפנאי X3. כצפוי, הרבה שינויים אין. מתיחת פנים אופיינית, בהחלט יש
ב.מ.וו מעדכנת את ה-X3, ומיישרת קו עיצובי עם אחיו הבוגר שהוצג לא מזמן, ה-X5. כ-11 שנים לאחר שהוצג לראשונה, שש שנים לאחר חשיפת הדור השני ואחרי שנמכרו ממנו כמיליון יחידות, מקבל רכב הפנאי של ב.מ.וו מתיחת פנים צפויה, מספר חודשים לאחר שה-X5 הגדול יותר עבר טיפול דומה. מתכון ניתוח הנעורים בו בחרה ב.מ.וו, מקובל בתעשיית הרכב וכולל פגושים מעוצבים מחדש, סבכה קדמית שונה, יחידות תאורה אחרות מלפנים ומאחור, שינויי מרכב קלילים ובמקרה של ה-X3, מאותתים שעברו למראות הצד. בתא הנוסעים התבצעו שינויים קלים, בעיקר בעיצוב משטחים ושימוש בחומרים בעלי מראה ותחושה יוקרתיים יותר.
בתחום המנועים יש דווקא חדש. ב.מ.וו גאים כמובן במנוע דיזל עדכני ומוגדש בנפח 2.0 ליטר, אשר משחרר בגרסתו החזקה הספק מרבי של 190 כ"ס ו-40 קג"מ, המספיקים לזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.1 שניות - עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית - ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. אותה יחידה משחררת גם 150 כ"ס ו-36 קג"מ בגרסה אחרת, כשהיא מניעה רק את הגלגלים האחוריים. למי שבאמת לא זקוק להנעה הכפולה הסטנדרטית בשאר הגרסאות של הדגם.
בנוסף ישווקו גם שני מנועי 3.0 ליטר עם שישה צילינדרים, הספקים - 258 ו-313 כ"ס - ונתוני מומנט תואמים של 56 ו-63 קג"מ. עם כל כך הרבה כוח, יכולת הזינוק של שתי גרסאות רכבי הפנאי התמימים משתווה למכוניות ספורט טהורות גזע - 5.3 ו-5.9 שניות בהתאמה. ב.מ.וו תציע כמקודם גם שני מנועי בנזין בנפח 2.0 ליטר (245 כ"ס) עם ארבעה צילינדרים ו-3.0 ליטר (306 כ"ס) עם שישה.