שתף קטע נבחר
 

סיטרואן יורדת לשטח עם ה-C5: קרוס-טורר

גרסת דמוי-שטח של המשפחתית הגדולה, תציע מרכב סטיישן ומרווח גחון מוגדל. הסיכוי לראותה בישראל נמוך מאוד

סיטרואן חשפה גרסת דמוי-שטח של ה-C5, המשפחתית הגדולה המשווקת גם בישראל. קוראים לה "קרוס-טורר" (CrossTourer), והיא תמוצב בפסגת היצע ה-C5.

 

 

הקרוס-טורר מצטרפת לאופנת השטח, עם חישוקי "18 חדשים ואיפור שטח קל - שכולל בין היתר פגושים עם חלקים דמויי מיגון גחון ובתי גלגלים מעוטרים בפלסטיק שחור. בתא הנוסעים אין שינויים בהשוואה לטורר רגילה. גרסת השטח תוצע רק במרכב סטיישן, ורק עם מנועי דיזל (בין 115 ל-200 כ"ס) - מה שצפוי להוביל לכך שלא תגיע לישראל.

 

 

הדגם החדש מציע מרכב מוגבה ב-1.5 ס"מ, בנוסף להגבהת המתלים ההידרופנאומטיים הרגילה - ארבעה ס"מ עד 40 קמ"ש ושישה עד 10 קמ"ש. בקרת משיכה עם תוכנה חדשה, תאפשר להציע יכולת טובה יותר בכבישים מושלגים או בבוץ, ותכפר על העדרה של הנעה כפולה.

 

 

סיטרואן תציע את הקרוס-טורר ברמות האבזור הגבוהות, עם אבזור שכולל בין היתר מושב נהג חשמלי עם מסאז' וריפודי עור. כל הגרסאות יוצעו עם מתלים הידרופנאומטיים מתכווננים, למעט הדגם שמצויד במנוע הבסיס (טורבו-דיזל עם 115 כ"ס).

 

בישראל ה-C5 מוצעת בגרסאות סדאן עם מנועי בנזין ודיזל, ובגרסת סטיישן אחת עם מנוע בנזין. כתוצאה מכך נראה שהסיכויים לראותה אצלנו קטנים ביותר. מחיר הדגם החדש יהיה גבוה בכ-3% מ-C5 סטיישן רגילה, או החל מ-31,950 יורו בצרפת (כ-154 אלף שקל).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיטרואן C5 קרוס-טורר
סיטרואן C5 קרוס-טורר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים