242 שברולט קרוז טורבו נקראות לתיקון במוסך
המשפחתית הקומפקטית של שברולט נקראת לתיקון בגרסת הטורבו שיובאה מארה"ב, בגלל חשש לכשל במערכת ההינע ואובדן כוח
242 בעלי שברולט קרוז טורבו יוזמנו בקרוב לתיקון רכבם במוסך - כך מודיעה חברת UMI בתגובה לפניית ynet. זאת, כחלק מקריאה עולמית לתיקון של הדגם, מתוך חשש לכשל אפשרי במערכת ההינע.
על-פי הודעת ג'נרל מוטורס, בקרוז טורבו קיים חשש לכשל בציר ההינע הקדמי-ימני, שעשוי להיסדק ולהישבר. במקרה כזה הנהג יוכל להמשיך ולשלוט במכונית ללא בעיה, אך כוח המנוע יפסיק להגיע לגלגלים והמכונית תגלוש עד לעצירה. עוד נמסר כי ליצרנית ידוע על מספר עשרות מקרים בהם קרתה התקלה, אך לא ידוע על נפגעים או נזק כתוצאה מכך.
הקרוז טורבו, ששווקה בשנים 2013-2012 בישראל, לא זכתה להצלחה משמעותית ושיווקה הופסק. ב-UMI נערכים כעת לחידוש השיווק, הפעם ממפעל GM-קוריאה בדרום-קוריאה, משם מגיעים לישראל מרבית מכוניות שברולט.
בהתאם לתקינה הישראלית, בעל מכונית הנקראת לביצוע תיקון יזום, חייב להיענות לקריאה כתנאי לחידוש רישיון הרכב. כל בדיקה ותיקון כתוצאה מהכשל, יבוצעו על חשבון יבואנית ויצרנית הרכב. בעלי 242 המכוניות שיידרשו לבצע את התיקון, יקבלו לביתם מכתב קריאה - לאחר ש-GM תעביר ל-UMI את מספרי השלדה הרלוונטיים וזו תעדכן את משרד התחבורה.