בוגאטי עוברת לירוק עם הנעת כלאיים
מקורות ביצרנית הרכב הצרפתית מבית פולקסווגן, טוענים כי מחליפת הוויירון תציע הנעה היברידית שתשלב בין בנזין לחשמל
המחליפה של מכונית העל בוגאטי ויירון עשויה להיות היברידית - כך לטענת מקורות ביצרנית הרכב הצרפתית. מדובר בצעד בכיוון שונה לגמרי לעומת מכונית העל הנוכחית, שמצוידת במנוע 16 צילינדרים שצורך (הרבה מאוד) בנזין.
סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי המכונית החדשה תהיה מהירה יותר מהדגם החזק ביותר עד כה - הסופר-ספורט עם 1,200 כ"ס - וירשום מהירות מרבית גבוהה יותר מ-431 קמ"ש. בכך בבוגאטי ינסו לענות להנסי האמריקאית (Hennessey), שהוונום GT שלה (Venom) שברה בפברואר את שיא המהירות של הצרפתים.
לדגם החדש יהיה מנוע 16 צילינדרים בנזין שייתמך במנוע חשמלי ו-1,500 כ"ס. בוגאטי צפויה להגביל את הייצור ל-450 יחידות, בדומה לוויירון. בניגוד לשמועות קודמות, גם הדגם החדש יהיה מכונית על דו-מושבית עם מרכב קופה, ולא מכונית סאלון כפי שרמזה מכונית התצוגה 16C גליבייה מ-2010 (ראו סרטון למטה).
בוגאטי, הנמצאת בבעלות קונצרן פולקסווגן, מצפה כי סדרת הייצור המוגבלת של הוויירון תסתיים השנה, תשע שנים לאחר תחילת הייצור. עד כה נמכרו 430 יחידות מתוך סדרת הייצור המתוכננת של 450 מכוניות. יו"ר המותג הצרפתי, וולגנג דורהיימר, מעדיף שהדגם הבא יהיה עם הנעת כלאיים. ביצרנית סירבו לאשר את הפרטים, אך דובר בוגאטי הסכים להגיד כי "הדגם החדש יהיה לא פחות מלהיב מהוויירון. ללקוחות שלנו יש ציפיות מסוימות".
שינוי הכיוון בבוגאטי אינו מפתיע, ולמעשה אף אינו מקורי. יצרניות רכבי על מתחרים דוגמת מקלארן, פורשה ופרארי, כבר הציגו דגמי כלאיים. אלו נעזרים במנוע חשמלי רב-עוצמה כמשפר ביצועים, וגם במטרה להוריד את פליטת המזהמים של מכוניותיהן - לאור תקני זיהום הולכים ומחמירים באירופה וארה"ב.