דגמי MG חדשים בישראל: MG3 קטנה, MG350 מוזלת
מותג הרכב הבריטי של שנגחאי אוטומוטיב הסינית משיק בישראל מכונית סופר-מיני ראשונה במחיר של החל מ-68 אלף שקל, וגרסאות מוזלות ומוגדשות של המשפחתית הקומפקטית MG350
חברת לובינסקי, יבואנית מותג MG הבריטי הנמצא בבעלות שנגחאי אוטומוטיב הסינית (SAIC), משיקה בישראל מכונית חדשה. זוהי ה-MG3, מכונית סופר-מיני בעלת מרכב חמש דלתות (האצ'בק) וחמישה מושבים. לצידה, ה-MG350 המשפחתית זוכה לגרסאות חדשות - אחת זולה מבעבר, והשנייה עם מגדש טורבו.
ה-MG3 מציעה אורך של 402 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ, גובה של 151 ס"מ ובסיס גלגלים של 252 ס"מ. היא מוצעת עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 109 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית. במבחן הבטיחות של ה-Euro NCAP זכתה לציון נמוך של שלושה כוכבי בטיחות, באותו המפרט איתו היא משווקת בישראל.
לובינסקי תציע שלוש רמות גימור - הבסיסית, "קלאסיק", עולה 68 אלף שקל ומציעה שש כריות אוויר ובקרת יציבות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ארבעה חלונות חשמל, מראות חשמליות, מערכת שמע עם חיבור USB ומחשב דרך. רמת גימור שנייה נקראת "קומפורט", ומוסיפה חיישני נסיעה לאחור, מערכת שמע משודרגת עם תאימות לאייפוד שליטה מההגה וחיבור בלוטות', מושב נהג מתכוונן לגובה וחישוקי "16 קלים. מחירה 74 אלף שקל.
גרסה שלישית, "דה לוקס", מציעה בנוסף מושבי עור, בקרת שיוט וחיישני אורות וגשם. מחירה 79 אלף שקל.
גרסאות חדשות ל-MG350
גם המשפחתית הקומפקטית של MG, ה-350, זוכה לעדכונים. המכונית שהושקה בשנת 2010 ומשווקת בישראל מאז 2012, תוצע מעתה עם מנוע טורבו-בנזין חדש, יחידת 1.5 ליטר עם 126 כ"ס - ועם תיבת שישה הילוכים אוטומטית. זאת לצד השילוב הוותיק - 1.5 ליטר ללא מגדש ותיבת ארבעה הילוכים, שעבר שדרוג קל ויפיק כעת כ"ס נוסף (106 כ"ס).
לצד המנוע החדש, ה-MG350 תוצע מעתה גם בגרסה מוזלת. רמת הגימור החדשה נקראת "קלאסיק", ובתמורה ל-107 אלף שקל תציע מחשב דרך, חיישני נסיעה לאחור, שקעי AUX ו-USB וחלון גג. רמת הגימור הבאה היא "קומפורט", שמקבילה לדגם ה-350 ששווק עד היום. תמורת 115 אלף שקל, תקבלו בנוסף בקרת אקלים, שליטה מההגה למערכת השמע, חיבור בלוטות', חישוקי "16 קלים, מושב חשמלי וריפודי עור.
מנוע הטורבו החדש, יוצע רק ברמת הגימור הגבוהה ביותר, "דה לוקס". זו כוללת גם מערכת DVD עם שמונה רמקולים במקום שישה ומצלמת נסיעה לאחור. מחירה 128 אלף שקל. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.2 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש (12.5 שניות ו-170 קמ"ש בגרסה נטולת הטורבו). תצרוכת הדלק בתנאי מעבדה עומדת על 12.3 ק"מ ליטר בדגם הטורבו, 14.5 ק"מ לליטר בדגם האטמוספרי.