תקלה חוזרת בפנגו: "אי אפשר לסיים לחנות"
ל-ynet הגיעו תלונות על קשיים בסיום חניה באפליקציית פנגו+, על אי יכולת לחנות וכן על אי מענה במוקד השירות ובאתר. החברה טוענת שהתקלה הסתיימה: "פנגו+ מתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר כשלו מלסיים את החניה במועד המבוקש ושתלונותיהם תמצאנה מוצדקות"
שיבושים באפליקציית פנגו? ל-ynet הגיעו תלונות על כך שיש תקלה באפליקציה, אי אפשר לסיים לחנות, אי אפשר להפעיל חניה מחדש ואין מענה בשירות. נראה שזו לא תקלה ממושכת, אלא תקלה שקרתה לפחות פעמיים. בפנגו מעדכנים שהתקלה הסתיימה.
קרה לכם? כיתבו לנו
לקוח בשם יבגני שפנה היום (ד') ל-ynet אמר: "לא הצלחתי להעיל את האפליקציה. מזל שהייתי במקום בו החיוב על חניה מסתיים באופן אוטומטי תוך שעתיים, אבל יש מקומות בהם החיוב על חניה הוא ללא הגבלה ואז אם יש תקלה החיוב יהיה בהתאם". לקוח נוסף כתב ל-ynet שהתקלה ארכה "כמה שעות". דודו כתב ל-ynet: "לא הצלחתי לנתק את פנגו
טוענים שיש להם בעיה ארצית ואחוייב בלי לדעת כמה זמן חניתי".
גם אתמול צרכנים ניסו לסיים חנייה ולא הצליחו. שרון כתבה ל-ynet: "אתמול בשעה 18:00 לערך החנתי את הרכב, בהר-הצופים בירושלים – ליד בית חולים הדסה. כאשר חזרתי לרכב בשעה 19:00 ניסיתי לסיים את החניה - לא הצלחתי. אני מקווה שלא אחוייב מעבר לשעה זו".
כבר ב-19 באוגוסט כתבו לקוחות על תקלה בפנגו. עודד כתב: "האתר של פנגו קרס. אין מענה, גם לא בשירות הלקוחות ואי אפשר לסיים חניה". דוד דיווח: "מערכת פנגו שוב לא עובדת", וגם נופר דיווחה על אותה תקלה: "וגם אי אפשר להשיג אותם בטלפון".
מפנגו+ נמסר בתגובה: "פעמיים במהלך השבוע האחרון חלו קשיים קצרים בהפעלה וסיום חניה באפליקציה ובחיוג לסירוגין. חברת פנגו+, המפעילה את אפליקציית הארנק הסלולרי לנהג פעלה במהירות האפשרית לתיקון התקלות, לרווחת לקוחותיה.
"כל לקוח אשר לא הצליח לסיים חניה בחיוג או באפליקציה, מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של פנגו+. פנגו+ מתחייבת לפצות את כל לקוחותיה אשר כשלו מלסיים את החניה במועד המבוקש ושתלונותיהם תמצאנה מוצדקות".