הונדה CR-V מחודש לצד HR-V וג'אז
הונדה תרענן את מבחר הדגמים בשנה הבאה, עם השקתן של של מכוניות חדשות ומחודשות: מחליפה לג'אז, CR-V מחודש ורכב פנאי קטן בשם HR-V
הונדה הציגה בתערוכת פריז את מתיחת הפנים של ה-CR-V, רכב הפנאי הקומפקטי שמתחרה במאזדה CX-5 ויונדאי ix35. ולצידו, היצרנית היפנית השנייה בגודלה הציגה גם את הג'אז המיועדת לאירופה, ואת ה-HR-V, רכב פנאי קטן חדש. כל אלו מצטרפים למתיחת הפנים של הסיוויק וגרסת ה-R הספורטיבית (עדיין לתצוגה).
ה-CR-V המחודש זוכה לשינויי עיצוב הכוללים פגוש, סבכה ויחידות תאורה חדשות מלפנים, ועדכונים לפגוש וליחידות התאורה האחוריות. בסך הכל מדובר באותו רכב שהוצג בשנת 2011, ומהווה דור רביעי לרכב הפנאי הקומפקטי.
העדכון המשמעותי ביותר במתיחת הפנים מתייחס לשוק האירופי, שיקבל מנוע טורבו-דיזל חדש ממשפחת "חלומות כדור הארץ" של היצרנית (ראו סרטון למעלה). מדובר ביחידת ארבעה צילינדרים עם נפח של 1.6 ליטר (2.2 עד היום), 160 כ"ס (150) ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ (ללא שינוי). נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו, אך בהונדה מבטיחים שיפור של 11% בתצרוכת הדלק בגרסה הידנית ו-20% בגרסה האוטומטית.
תיבת ההילוכים האוטומטית מציעה כעת תשעה יחסי העברה במקום חמישה, ועדיין לא ידוע האם תוצע גם בגרסת הבנזין שנמכרת בישראל (2.0 ליטר עם 155 כ"ס). היפנים גם לא מספקים מידע לגבי שינויים צפויים למנוע בגרסה זו.
לצד ה-CR-V, הונדה פרסמה גם עוד פרטים בודדים על צמד מכוניות נוספות שיגיעו לישראל, יחד עם ה-CR-V, בסביבות אמצע שנה הבאה. אלו הן הגרסאות האירופיות של הג'אז וה-HR-V ("וזל" ביפן). שתי המכוניות, שמשווקות ביפן מזה כשנה, יזכו אף הן למנועי "חלומות כדור הארץ". ה-HR-V יצויד במנוע 1.5 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ואילו לג'אז יהיה מנוע 1.3 ליטר עם אותה תיבת הילוכים. מפרט טכני של שתי אלו, כמו של ה-CR-V המיועד לישראל, צפוי להתפרסם בתחילת שנה הבאה.