ב.מ.וו מרעננת את הסדרה 6 - כולל M6 ספורטיבית
ב.מ.וו הודיעה על מתיחת פנים לסדרה 6 בכל גרסאותיה - קופה, קבריולה וגראן קופה, כמו גם בדגם ה-M6 הספורטיבי
יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו חשפה מתיחת פנים לסדרה 6, וכפי שאפשר להתרשם מהתמונות - היא קלה מאד. מעצבי היצרנית בחרו כמעט ולא לשנות את העיצוב של מכונית היוקרה, וכדי לזהות את ההבדלים צריך לא מעט רצון ונחישות. ומה הם בכל זאת? סבכה קדמית, פגוש ופנסים קדמיים חדשים (הפעם מסוג לד מלא בכל הגרסאות). מאחור יש פגוש חדש ובצדדים תזהו חישוקי גלגלים בעיצוב חדש.
ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה המחודשת:
גם בתא הנוסעים השינויים אינם גדולים, כאשר ב.מ.וו מבטיחה בעיקר שיפור לאיכות החומרים. יש כעת גם דיפוני עור דו-גווניים בתוספת תשלום ותצוגה עילית משודרגת.
מתחת למכסה המנוע, כל יחידות הכוח הותאמו לתקן יורו 6 שייכנס לתוקף בינואר 2015. בהתאם הן מעט חסכוניות יותר בדלק, אך המפרט הטכני לא השתנה דרמטית. ב.מ.וו תציע את ה-640i עם מנוע 3.0 ליטר טורבו שישה צילינדרים, 320 כ"ס ו-45.8 קג"מ ב-1,300 סל"ד, האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.3 שניות (5.5 בקבריולה) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק לגרסה זו - 13.5 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (13.1 בקבריולה).
דגם שני הוא ה-650i, עם מנוע V8, נפח של 4.4 ליטר, צמד מגדשי טורבו, 450 כ"ס ו-66.2 קג"מ ב-2,000 סל"ד. זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק עומדת על 11.6 ק"מ לליטר (11.2 בדגם הקבריולה).
מנועי הבנזין יציעו מערכת פליטה ספורטיבית תקנית, עם פתחי פליטה אקטיביים שנפתחים בנהיגה נמרצת לטובת רעש מרגש יותר, כך ב.מ.וו. לצד שתי גרסאות אלו, ב.מ.וו תציע באירופה - אך לא בישראל - גרסת 640d עם טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר ו-313 כ"ס.
בפסגת היצע ה-6 תמשיך לעמוד ה-M6, עם גרסה מחוזקת של מנוע ה-V8 מה-650i. ב-M6 הוא מפיק 560 כ"ס ו-69.3 קג"מ, ומזניק את הרכב בתוך 4.2 שניות ל-100 קמ"ש (4.3 בקבריולה) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (305 קמ"ש עם ערכת "M Drivers Package").
משפחת ה-6 המחודשת תושק בתערוכת דטרויט בחודש הבא. לפי שעה עדיין לא ידוע מתי יחל שיווקה בישראל.