סיאט ליאון קופרה סטיישן - ביצועים בדרך לסופר
קל להעמיס עגלת ילדים, ולהאיץ במהירות. סיאט חשפה גרסת סטיישן לקופרה הספורטיבית, עם תא מטען גדול ואותם ביצועים מרשימים
אחרי גרסאות שלוש וחמש דלתות, סיאט חושפת קופרה סטיישן. כן, באירופה אוהבים דגמי סטיישן, גם כאשר הם ספורטיביים וחזקים למדי.
וכך נולדה הקופרה סטיישן, עם תא מטען גדול וביצועים דומים מאוד לאלו של הגרסאות הקיימות. למשל תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.0 שניות עם תיבה רובוטית כפולת-מצמד (6.1 בגרסה ידנית), ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
כמקובל בדגמי סטיישן, הקופרה תציע שפע של מקום למטען - עד 1,470 ליטר ליתר דיוק, כאשר הספסל האחורי מקופל (587 עם ספסל ניצב). היא תוצע כמו דגמי ההאצ'בק, עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש בשתי גרסאות - 265 או 280 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ ב-1,700 סל"ד בשני המקרים. יש גם כיול מתלים ספורטיבי, בלמים משודרגים ועיצוב מעט אגרסיבי יותר מדגמי סטיישן רגילים.
הקופרה סטיישן תתחרה באירופה בדגמים דומים - הן של קונצרן פולקסווגן - והן פורד פוקוס ST סטיישן. בישראל דגמי הסטיישן אמנם נהנים מפופולאריות מרשימה בדגמים ה"עממיים", אך גרסאות ספורטיביות בדרך כלל אינן מגיעות אלינו. נראה כי זה יהיה גם גורלה של הקופרה סטיישן, שגרסאות ההאצ'בק שלה צפויות להגיע לישראל בחודשים הקרובים.