שתף קטע נבחר

מנכ"ל ישראייר: "מצפים להתנצלות הנוסעים"

אורי סירקיס, מנכ"ל קבוצת ישראייר, בתגובה ראשונה לתקרית האלימה על מטוס החברה שנחשפה ב-ynet: "אנחנו לא משטרה, העבודה שלנו היא להטיס אנשים בעולם. אנו בקשר עם הנוסעים ומצפים להתייחסות ולהתנצלות מול העובדים". החברה טרם הגישה תלונה במשטרה. המנכ"ל "נראה מה נעשה עם הדבר הזה"

"הנוסעים המתפרעים נעצרו עם הגעת המטוס לוורנה, תוחקרו על ידי המשטרה המקומית - ושוחררו כעבור זמן מה". כך מעיד היום (א') מנכ"ל קבוצת ישראייר אורי סירקיס בתגובה מצולמת ראשונה לתקרית האלימה שנחשפה אמש ב-ynet. צפו בראיון לאולפן ynet:

 

צפו בתגובת מנכ"ל ישראייר    (צילום: אסף מגל, ניצן דרור ואלי סגל )

צפו בתגובת מנכ"ל ישראייר    (צילום: אסף מגל, ניצן דרור ואלי סגל )

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

סירקיס מספר כי החברה טרם הגישה תלונה במשטרה בעקבות המקרה. "אנחנו מחכים להשלמת התחקיר הפנימי".

 

אלימות באוויר - התקרית בטיסת ישראייר

 

לשאלה מדוע החברה לא השיבה את הנוסעים על עקבותיהם לאחר ההתפרעות בטיסה שחזרה לארץ, אמר "אנחנו לא עוסקים באכיפה, אנחנו עוסקים בהטסה של נוסעים ברחבי העולם. אנחנו לא משטרה, אנחנו לא גורם אכיפה ולא מחזירים אנשים לארץ אלא מקיימים נהלי בטיחות וביטחון".

 

"אנחנו מצפים להתייחסות והתנצלות של הנוסעים מול החברה", סיפר סירקיס והוסיף כי הם נמצאים בקשר עם הנוסעים. לשאלה האם תוגש תלונה נגדם לאחר הנחיתה השיב: "אחר כך נראה מה נעשה עם הדבר הזה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים