שתף קטע נבחר
 

הונדה CR-V מחודש: אוטומטי החל מ-190 אלף שקל

רכב הפנאי הקומפקטי המחודש ישווק בישראל בגרסה ידנית שעולה 170 אלף שקל, ובגרסאות אוטומטיות שמחירן החל מ-190 אלף שקל

הונדה משיקה בישראל את ה-CR-V המחודש, מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי שהושק בשנת 2011, ועבר אשתקד עדכון קוסמטי קל. לצד שינויים קלים לעיצוב, הדגם המחודש יוצע בישראל עם יותר אבזור, במחיר דומה לזה שנמכר עד כה: 170 אלף שקל לדגם שישה הילוכים ידני עם הנעה קדמית, והחל מ-190 אלף שקל לגרסת הנעה כפולה עם תיבת חמישה הילוכים אוטומטית.

 

 

ה-CR-V המחודש מוצע עם מנוע 2.0 ליטר שנותר כבעבר עם 155 כ"ס ו-19.6 קג"מ ב-4,300 סל"ד. הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.3 שניות ולמהירות מרבית של 182 קמ"ש (10 שניות ו-190 קמ"ש בגרסה הידנית). תצרוכת הדלק עומדת על 13.3 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה לדגם אוטומטי עם חישוקי "17, 13 ק"מ לליטר בדגם עם "18 ו-13.9 בגרסה הידנית.

 

מידות ה-CR-V לא השתנו משמעותית, עם צמיחה קלה באורך הכללי בגלל עיצוב פגושים שונה (460.5 ס"מ, 3.5+), ויתר המידות ללא שינוי - רוחב של 182 ס"מ, גוב של 168.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 263 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 589 ליטר וה-CR-V מציע חמישה מקומות ישיבה.

 

 

בתמורה ל-170 אלף שקל, תקבלו את גרסת ההנעה הקדמית ברמת הגימור היחידה בה היא מוצעת, "קומפורט". רמת אבזור זו כוללת שש כריות אוויר ובקרת יציבות, מערכת לזיהוי סכנה במהירות של בין חמישה ל-30 קמ"ש עם סיוע בלימה, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "17 קלים, מערכת שמע עם חיבורי USB ,AUX ובלוטות' ובקרת שיוט. בדגם האוטומטי, שעולה 190 אלף שקל, תקבלו בנוסף הנעה כפולה ומערכת לסיוע בירידה במורד.

 

רמת האבזור הבאה, "אלגנס", עולה 213 אלף שקלים. כאן תקבלו בנוסף מערכת מולטימדיה עם מסך "7 ושני שקעי USB, שישה רמקולים במקום ארבעה, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה היקפיים, מושבים קדמיים מחוממים, וחיישני אורות וגשם.

 

 

רמת האבזור הבכירה, "אקזקיוטיב", עולה 250 אלף שקל ומוסיפה חישוקי "18, חלון גג, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור, מושב נהג חשמלי ומושב נוסע מתכוונן לגובה, ופנסי קסנון עם תאורה אדפטיבית - שעוברת בין אורות גבוהים לרגילים וחזרה למניעת סינוור התנועה מלפנים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים