קאדילק חשפה מכונית פאר - והיא בדרך לישראל
ה-CT6 תהיה מכונית הפאר החדשה של קאדילק, זו שתנסה לגזול לקוחות ממותגי היוקרה הגרמנים ולקסוס. השיווק בישראל - משנה הבאה
קאדילק חשפה את ה-CT6, מכונית פאר חדשה שתתחרה בפסגת עולם הרכב. זאת, ארבע שנים אחרי שהמכונית הקודמת שלה בפלח הפאר, ה-DTS, הלכה לעולמה בגלל ביקוש דל.
ה-CT6 ממשיכה את שפת העיצוב הזוויתית של קאדילק מהשנים האחרונות, כפי שבאה לידי ביטוי בכל דגמי היצרנית - בהם ה-ATS וה-CTS. למכונית אורך כולל של 518 ס"מ (שישה יותר מ-S-קלאס קצרה), רוחב של 188 ס"מ (שניים פחות), גובה של 147 ס"מ (שניים פחות) ובסיס גלגלים של 311 ס"מ (שמונה וחצי יותר מה-S-קלאס).
קאדילק מציינת כי שימוש בחומרים קלים הניב משקל עצמי נמוך של "פחות מ-1,700 ק"ג", נמוך בלמעלה מ-200 ק"ג מחלק מהמתחרות, ואף ממכוניות מקטגוריית סאלון קטנות ממנה משמעותית דוגמת ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E-קלאס.
ה-CT6 תוצע תחילה בשלוש גרסאות. דגם הבסיס יכלול מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם ארבעה צילינדרים ו-265 כ"ס, מעליו תוצע גרסת 3.6 ליטר V6 עם 335 כ"ס ובפסגת ההיצע מנוע טווין-טורבו חדש בנפח 3.0 ליטר, עם שישה צילינדרים ב-V, ניתוק צילינדרים בשיוט, 400 כ"ס ו-55.3 קג"מ. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו. שלוש הגרסאות יוצעו עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ועם הנעה אחורית או כפולה.
עוד נמסר כי אבזור הדגם יהיה נדיב באופן יוצא דופן, כולל היגוי אחורי אקטיבי, מתלים מתכווננים, מצלמות היקפיות שגם מקליטות את הנסיעה כתיעוד למקרה תאונה או קבלת דו"ח, הקלטת סביבת הרכב במקרה של ניסיון גניבה, מערכת מולטימדיה עם מסך "10.2, טעינה אלחוטית לטלפון נייד, נקודה חמה ל-WiFi, מערכת שמע עם 34 רמקולים ומערכת לראיית לילה שמזהה חיות ובני אדם לפי חום גופם ומציגה אותם לנהג בלוח המחוונים.
מחיר ה-CT6 לא פורסם. ייצור הדגם יחל בארה"ב בסוף השנה, כאשר ייצור המיועד לישראל יחל בראשית שנת 2016. פירוש הדבר כי המכונית צפויה לנחות אצלנו בסביבות האביב הבא.