סיטרואן C4 מחודשת בישראל - 124 אלף שקל
ה-C4 עברה מתיחת פנים וקיבלה מנוע טורבו-בנזין עם 130 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. ובאותה הזדמנות, מחירה ירד ל-124 אלף שקל, מהנמוכים בישראל למשפחתית קומפקטית אוטומטית
סיטרואן C4 היא מעתה אחת המשפחתיות הקומפקטיות הזולות בישראל, כך עולה מהודעה שפרסמה יבואנית המותג, חברת לובינסקי. היבואנית משיקה את מתיחת הפנים של הדגם, והוזילה אותו ב-6,000 שקלים, למחיר של 124 אלף שקלים. תג המחיר החדש ממקם את ה-C4 בפער של בין 6,000 ל-9,000 שקלים ממרבית מתחרותיה, למעט שברולט קרוז שיקרה ממנה רק ב-2,000 שקלים ומיצובישי לנסר ספורטבק הזולה יותר (120 אלף שקל). ה-C4 היוצאת, שהושקה בשנת 2010, עלתה עד כה 130 אלף שקלים.
ה-C4 המחודשת זוכה למנוע טורבו-בנזין חדש, יחידת שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס ו-23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד, שמחליפה את מנוע ה-1.6 הוותיק (120 כ"ס). המנוע, שמקורו בפיז'ו 308 החדשה, משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית מתוצרת איסין היפנית, ובכך תיבת ה-AL4 המושמצת של קונצרן PSA יוצאת לגמלאות כמעט סופית (מהלך דומה יקרה בקרוב בישראל גם ב-208 ו-2008).
הדגם החדש מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות (12.5 בדגם היוצא) ולמהירות מרבית של 197 קמ"ש (לעומת 188). תצרוכת הדלק אף היא שופרה - 20.4 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, לעומת 14.5 ק"מ לליטר בדגם היוצא. לכך תורמת, מלבד מנוע ותיבת הילוכים חדשים, גם מערכת עצור-סע לחסכון בדלק ברמזורים.
ממדי ה-C4 לא השתנו, עם אורך כולל של 433 ס"מ, רוחב של 179 ס"מ, גובה של 152 ס"מ ובסיס גלגלים של 261 ס"מ. גם עיצוב הדגם לא השתנה משמעותית, וכולל יחידות תאורה מעודכנות ופגושים שונים. בתא הנוסעים נוספו בלם חנייה חשמלי ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע ("7) שמלבד מערכת השמע שולט גם על מאפייני רכב נוספים. למערכת החדשה חיבורי USB ,AUX ובלוטות' ותפעול מההגה. ה-C4 מוצעת עם חמש שנות אחריות, שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובקרת שיוט.